Interne cardreader met blauwe LED

Pagina: 1
Acties:

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Welke interne cardreader heeft standaard een blauwe LED?

Heb vanmiddag na 4 jaar een nieuwe kast om mijn hardware gevouwen. Deze kast is voorzien van 2 bescheiden blauwe LED's, wat ontiegelijk vloekt met de continu groen brandende LED in de huidige interne cardreader.

Heb eraan gedacht om er zelf een blauwe LED in te solderen, maar de cardreader is ongelooflijk brak geworden na 5 jaar gebruik, dat vervangen sowieso al gewenst was, cardreaders kosten tegenwoordig een spreekwoordelijke appel en een ei.

Voorkeur gaat wel uit naar een makkelijk te verkrijgen cardreader, zoals bij Mycom, Media Markt, Dixons, Paradigit, Dynabyte enz. Is dat niet mogelijk, dan kan ik het e.e.a. combineren met een andere bestelling bij 4Launch oid. (heb altijd wel wat kabeltjes, ventilators en ander zut nodig)

Verwijderd

Waarom persé een blauwe led? Waarom kijk je niet naar een cardreader waarbij de led niet continu brandt maar alleen als er wat gelezen/geschreven wordt. Dat lijkt mij sowieso de voorkeur te hebben.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Cardreader kopen, en even LEDje vervangen?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 13:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Misschien kun je kijken bij farbikanten die kant en klaar kasten hebben (tegenwoordig vaak met blauwe leds) met ingebouwde cardreader...misschien kun je bij die fabrikant dan ook zo`n losse reader krijgen.

Zelf heb ik ook zoiets gedaan voor iemand een tijdje geleden, kostte me 1,25 voor het ledje en 5 minuutjes geduld om de reader open te schroeven, ledje te solderen en weer dicht te schroeven :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Heb mijn hardware weer teruggezet in mijn oude vertrouwde kast. Mijn vraag in dit topic komt hierbij dus te vervallen.

Zelden heb ik zoveel snijwonden opgelopen met het bouwen van een PC, alles is van dun blik, overal plastic, brrrr. Had wel wat meer kwaliteit verwacht van Coolermaster. Heb nu alles weer in mijn good old lelijke grijze kast zitten, die is gebouwd als een tank, zo stevig.