Hoi ik ben al bijna 1,5 jaar in het bezit van een pc waarik nooit echte problemen mee heb.
alleen de nieuwere spellen draaien niet meer of niet stabiel.
maar hellaas heb ik geen geld voor een nieuwe pc dus ben ik van plan deze pc te upgraden zodat ik weer wat meer aan kan. er is alleen 1 probleem ik zou niet weten wat ik moet kopen en wat er vervangen kan worden en of het uberhaubt iets uitmaakt.
kunnen jullie mischien zeggen wat ik moet kopen zodat ik mijn pc weer wat beter kan maken?
Dit is mijn pc:
Computertype = ACPI Uniprocessor PC
CPU Type =AMD Athlon 64, 1800 MHz (9 x 200) 3000+
Moederbordnaam = MSI K8N Neo4-FI/Platinum (MS-7125) (4 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x4, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset nVIDIA nForce4 Ultra, AMD Hammer
Gehuigen = 4 x 512 mb
Video kaart RADEON X800 GTO Secondary (256 MB)
Video kaart RADEON X800 GTO (256 MB)
3D Acceleratie ATI Radeon X800 GTO (R480)
Geluidskaart Realtek ALC850 @ nVIDIA nForce4 (CK8-04) - Audio Codec Interface
Harddisc NTFS
als iemand meer info nodig hebt dan zeg je het maar ik weet ook neit echt wat jullie voor info nodig hebben:)
Ik hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen met vriendelijke groeten joery van berkel
alleen de nieuwere spellen draaien niet meer of niet stabiel.
maar hellaas heb ik geen geld voor een nieuwe pc dus ben ik van plan deze pc te upgraden zodat ik weer wat meer aan kan. er is alleen 1 probleem ik zou niet weten wat ik moet kopen en wat er vervangen kan worden en of het uberhaubt iets uitmaakt.
kunnen jullie mischien zeggen wat ik moet kopen zodat ik mijn pc weer wat beter kan maken?
Dit is mijn pc:
Computertype = ACPI Uniprocessor PC
CPU Type =AMD Athlon 64, 1800 MHz (9 x 200) 3000+
Moederbordnaam = MSI K8N Neo4-FI/Platinum (MS-7125) (4 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x4, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset nVIDIA nForce4 Ultra, AMD Hammer
Gehuigen = 4 x 512 mb
Video kaart RADEON X800 GTO Secondary (256 MB)
Video kaart RADEON X800 GTO (256 MB)
3D Acceleratie ATI Radeon X800 GTO (R480)
Geluidskaart Realtek ALC850 @ nVIDIA nForce4 (CK8-04) - Audio Codec Interface
Harddisc NTFS
als iemand meer info nodig hebt dan zeg je het maar ik weet ook neit echt wat jullie voor info nodig hebben:)
Ik hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen met vriendelijke groeten joery van berkel
www.webshopmasters.nl