Mijn pc upgraden? hoe en hoeduur?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Hoi ik ben al bijna 1,5 jaar in het bezit van een pc waarik nooit echte problemen mee heb.
alleen de nieuwere spellen draaien niet meer of niet stabiel.
maar hellaas heb ik geen geld voor een nieuwe pc dus ben ik van plan deze pc te upgraden zodat ik weer wat meer aan kan. er is alleen 1 probleem ik zou niet weten wat ik moet kopen en wat er vervangen kan worden en of het uberhaubt iets uitmaakt.
kunnen jullie mischien zeggen wat ik moet kopen zodat ik mijn pc weer wat beter kan maken?

Dit is mijn pc:

Computertype = ACPI Uniprocessor PC
CPU Type =AMD Athlon 64, 1800 MHz (9 x 200) 3000+
Moederbordnaam = MSI K8N Neo4-FI/Platinum (MS-7125) (4 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x4, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset nVIDIA nForce4 Ultra, AMD Hammer
Gehuigen = 4 x 512 mb
Video kaart RADEON X800 GTO Secondary (256 MB)
Video kaart RADEON X800 GTO (256 MB)
3D Acceleratie ATI Radeon X800 GTO (R480)
Geluidskaart Realtek ALC850 @ nVIDIA nForce4 (CK8-04) - Audio Codec Interface
Harddisc NTFS

als iemand meer info nodig hebt dan zeg je het maar ik weet ook neit echt wat jullie voor info nodig hebben:)

Ik hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen met vriendelijke groeten joery van berkel

www.webshopmasters.nl

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Thandor

SilverStreak

Zie CSL FAQ - Ik wil mijn PC upgraden, hoe? voor informatie omtrent dit onderwerp :). Je moet je even afvragen wat je precies met de PC doet en wil gaan doen. Als je geen games kunt draaien omdat de videokaart te zwak is, dan moet je de videokaart upgraden. Merk je echter geen verschil zodra je AA (Anti Aliasing) in een game aan of uit zet, dan is de videokaart hoogstwaarschijnlijk niet het probleem. Qua stabiliteit: een systeem moet gewoon 24/7 kunnen draaien zonder problemen. Lukt dat niet dan is het verstandig om eerst dat probleem uit de wereld te helpen voordat je gaat upgraden :). Wat betreft troubleshooten kun je in het CSL Beleid en in de CSL FAQ wel wat informatie en een link naar een troubleshooter vinden.

Al met al is het eigenlijk niet de bedoeling om dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics te openen op GoT ;). Om die redenen gaat dit topic dan ook op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.