"I have no faith in human perfectability. I think that human exertion will have no appreciable effect upon humanity. Man is now only more active - not more happy - nor more wise, than he was 6000 years ago." -Edgar Allan Poe
Zou je niet eens moeten proberen om terug te gaan naar een eerdere driverrevisie? Als dat je probleem oplost, dan is er weinig aan de hand, toch?
En dat is nogal lang geleden... ik zal proberen wat vaker te posten, als ik kan.
"I have no faith in human perfectability. I think that human exertion will have no appreciable effect upon humanity. Man is now only more active - not more happy - nor more wise, than he was 6000 years ago." -Edgar Allan Poe
[ Voor 14% gewijzigd door Thandor op 02-04-2008 01:11 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Die staat er nu op... DX 9.0c March-08.
Ik had ook een systeem herstel.... punt... ding... gemaakt. Ben ik naar teruggegaan toen het niet werkte, maar dat hielp niet. Was ik vergeten te zeggen.
Je zegt dat je een aantal oudere drivers geprobeerd hebt met hetzelfde resultaat, maar je vermeldt helaas niet welke versies dat zijn. Heb je ook de drivers echt grondig verwijderd alvorens een andere versie geprobeerd te hebben?
Catalyst 7.7 is naar mijn weten de laatste driver voordat het AGP "gedonder" begon, ik wil dus voorstellen om die eens een draai te geven.
Zorg dat je van tevoren wel je huidige driver goed deïnstalleert. Een tool als DriverCleaner mag ook niet ontbreken bij het onderzoeken van verschillende drivers.
Wat inhoud op een manier als volgt:
- Indien dit nog niet gebeurd is: DriverCleaner, of iets dergelijks, installeren
- De drivers uninstallen, mogelijk via Configuratiescherm -> Software
- Rebooten naar Veilige Modus
- DriverCleaner draaien en de mogelijk Catalyst restanten verwijderen
- Reboot normaal
- Andere versie Catalyst installeren
- Reboot
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ik zal drivercleaner maar downloaden voordat mijn tijd op is (nog steeds internet cafe... >>'') en dan die stappen maar proberen.
De versies die ik geprobeerd heb zijn 7.3, 7.8, 8.2 en 8.3
Door gebrek aan tijd (geld dus...) kon ik niet langer blijven om meer te downloaden.
Ik zal 7.7 eens een test geven en kijken of het dan wel lukt.
Bedankt voor de tijd en moeite, en ik laat je weten hoe het gegaan is.
Verwijderd
om een of andere reden vond mn directx dat hij niet meer moest werken..:S
oplossing voor mij....
videokaart uit je mobo en weer erin doen
een of andere magic trick gebeurt dan denk ik maar t heeft wel geholpen...
en nu heb ik nog steeds elke dag mijn doses warcraft ^^
btw drivers uninstallen, reinstallen blabla hielp allemaal niet
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 07:56 ]
Mocht het niet werken, dan zal ik dat ook maar eens aan een test onderwerpen.
In ieder geval bedankt aan iedereen voor hulp... mocht het niet helpen dan laat ik het weten.
Misschien dat formatteren wat oplevert?... als niemand verder met oplossingen komt en formatteren niet werkt, zal ik het maar zonder games moeten doen terwijl ik spaar voor een nieuwe pc =.=
Hoe dan ook, bedankt aan iedereen die tijd besteed heeft (of zal besteden