Er was een jaar of wat terug een tool op de markt speciaal voor gamers, waarmee ze eenmalig een mini-image maakten van hun legale gamecd, en met een druk op de knop deze dan konden laden en het spel starten. Zo hoefden ze niet elke keer hun cd in het laatje te stoppen en te wachten tot het ding gelezen was. Wie heet nog hoe deze tool heet? Op google kan ik hem niet meer vinden, het klonk zoiets als gamefox oid...
Disclaimer:
Krijg morgen TDU binnen, en heb nog wat andere spellen met originele cd, vind het een handige tool zodat ik niet meer steeds naar men cds hoef te zoeken. Dit heeft dus niks te maken met het zoeken naar mini images of no-cd cracks en dergelijke, daar kan ik rijkelijk aan komen mocht ik de behoefte hebben.
Disclaimer:
Krijg morgen TDU binnen, en heb nog wat andere spellen met originele cd, vind het een handige tool zodat ik niet meer steeds naar men cds hoef te zoeken. Dit heeft dus niks te maken met het zoeken naar mini images of no-cd cracks en dergelijke, daar kan ik rijkelijk aan komen mocht ik de behoefte hebben.
There is no replacement for displacement!