Tool gezocht die gamecds emuleert

Pagina: 1
Acties:

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-12 12:35
Er was een jaar of wat terug een tool op de markt speciaal voor gamers, waarmee ze eenmalig een mini-image maakten van hun legale gamecd, en met een druk op de knop deze dan konden laden en het spel starten. Zo hoefden ze niet elke keer hun cd in het laatje te stoppen en te wachten tot het ding gelezen was. Wie heet nog hoe deze tool heet? Op google kan ik hem niet meer vinden, het klonk zoiets als gamefox oid...

Disclaimer:
Krijg morgen TDU binnen, en heb nog wat andere spellen met originele cd, vind het een handige tool zodat ik niet meer steeds naar men cds hoef te zoeken. Dit heeft dus niks te maken met het zoeken naar mini images of no-cd cracks en dergelijke, daar kan ik rijkelijk aan komen mocht ik de behoefte hebben.

There is no replacement for displacement!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Daemon tools?

Alcohol 120

CloneCD

[ Voor 50% gewijzigd door Snake op 02-04-2008 00:45 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In overleg weer open, de TS zoekt dus een stukje software gemaakt om games te mounten.

[ Voor 153% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 14:36 ]

• _eXistenZ_
Om speciefiek te zijn: er was dus 1 tool die dit automatisch voor je regelde als je vanuit een soort gui het spel aanklikte dat je wilde spelen. Mini-images werden de eerste keer dat je het spel speelde gemaakt en in een soort collectie aan je gui toegevoegd, zodat je elke volgende keer met 1 druk op de knop de gegenereerde mini-image mounten en het spel starten kon. Speciaal voor gamers idd :) Ik geloof dat toen ter tijd de nieuwe cd-beveiligingen niet meer werden ondersteund, maar wil wel eens zien hoever ze nu zijn, als het project nog bestaat.

Ik zoek dus geen Daemon Tools, CloneDVD of dat soort spul, ook geen gcw of dergelijke sites, ik weet mijn weg daar prima in te vinden. Wat ik wel zoek is precies dit ene programma dat ik net beschreven heb en ongeveer klonk als GameFox. Zoals eerder aangegeven kan ik via Google niks terug vinden van dit programma, als iemand weet hoe dit programma heet, tell me plz :)

[ Voor 11% gewijzigd door _eXistenZ_ op 02-04-2008 14:50 ]

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-11 06:56

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Game Jackal

[ Voor 0% gewijzigd door Dysmael op 02-04-2008 14:54 . Reden: grrrr.... slownera doet zijn naam geen eer aan. ]

• _eXistenZ_
Ja :D Dat is de tool die ik bedoelde :D Inmiddels dus overgenomen door de heren van CloneDVD zie ik. Thx heren, en TheZeroorez omdat het topic weer open mocht :).

[ Voor 31% gewijzigd door LuNaTiC op 03-06-2009 15:41 ]

Pagina: 1