Te lange post, mogelijkheid tot post splitsing?

Pagina: 1
Acties:
  • 808 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:43

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Nooit gedacht dat het zover zou komen, maar ik was net de startpost van het World of Warcraft topic aan het updaten en dus zodanig wat teksten toe te voegen. Helaas voor mij gaf de mooie forumsoftware mij een error toen ik de informatie wilde submitten. Wat was nou het geval: de topicstart is te groot, te lang :'(
Dus ik heb, gedwongen, mijn net getypte stuk tekst moeten inkorten zodat de boel wel past.

Maar ik zou nog graag nog wat meer informatie willen toevoegen in de nabije toekomst. Maar omdat er niet meer als 3 regels tekst nog erbij passen zal ik moeten ingrijpen.

Mogelijke optie zijn sowieso:
- Topicstart uitdunnen zodat er informatie verloren gaat :/
- Topicstart splitsen zodat alles nog gewoon bij elkaar kan blijven staan.

Het liefste zie ik de tweede optie en dat moet ook geen probleem zijn, maar omdat momenteel allang iemand heeft gereageerd kan ik er dus geen post meer tussen proppen :|

Wat kan ik het beste doen nu of wat kunnen jullie als moderator voor mij doen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:08

Thandor

SilverStreak

De topicstart splitsen is het beste maar dan moet je inderdaad even wachten omdat iemand anders de 2e reply (en diegene daarna) heeft geplaatst. Het, in overleg, verwijderen van replies is ook geen optie hier. Je kunt dus het beste even wachten op het volgende deel en vervolgens daar een 2e replies claimen.

Als ik zo kijk naar het aantal delen (#154!) en de mate waarin gepost is in het huidige deel lijkt het mij dat het volgende deel niet lang op zich laat wachten; even geduld hebben dus :P.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Daar was ik al bang voor dat ik moet gaan wachten :/

Maar is het niet mogelijk om bijv. een post onder mijn naam tussen de startpost en de eerste reply te zetten? Of kan dat niet met de forumsoftware?

offtopic:
ik lees morgen de reacties verder wel hier. Kga nu slapen.....

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 02-04-2008 00:47 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:08

Thandor

SilverStreak

Dan zou je een reply moeten mergen met het topic en dat gaat voor zover ik weet allemaal op basis van tijd. Je zou dan een reply moeten vinden die qua tijd tussen de TS en de eerste reply valt.

Of bovenstaande helemaal gaat werken kan ik overigens niet garanderen daar ik het nooit getest heb. Iemand die er meer over weet? ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Ik weet niet hoe het met de software van Tweakers zit, maar met de verschillende forumsoftware waarmee ik gewerkt heb gaat mergen inderdaad op die manier. Meest handige manier lijkt me echter door de maximumlengte van een post omhoog te schroeven, mits dat een optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Onze forumsoftware sorteert op id's, en als ik nu een nieuw id voor je aan zou maken, zou 'ie hem dus helemaal achteraan plaatsen. Uiteraard is het met wat smerige trucjes en hergebruik van een opeenvolgend id wel mogelijk, maar dat zou betekenen dat er een andere post moet sneuvelen.
Verder, als je het lief vraagt aan de SGD mods en dit uitlegt willen ze vast wel een slot op het huidige topic gooien hoor, het zijn soms best lieve schatjes ;)

Verder, Lieve Adjes->Lieve Devvers

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je zou natuurlijk ook aan musicdemon kunnen vragen of zijn fipo geedit mag worden?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Als je anders gewoon de vorige topics lijst nog wat verder inkort, het lijkt me sterk dat iemand de vorige 53 (zoals in de huidige TS) van voor tot achter door gaat lezen. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
pasta schreef op woensdag 02 april 2008 @ 03:50:
Als je anders gewoon de vorige topics lijst nog wat verder inkort, het lijkt me sterk dat iemand de vorige 53 (zoals in de huidige TS) van voor tot achter door gaat lezen. ;)
Kan wel ja. Ik heb deel 101 tot 150 eruit gehaald nu. Ik heb ook even de waarschuwingen eruit gehaald. Ik ga er vanuit dat men die onderhand wel kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Nog even een vraagje.
Zit dezelfde characterhoeveelheid limiet ook op je notepad? Of is die wel groter dan een post?
Want anders moet ik ff de code extern gaan opslaan namelijk.

Edit: zo te zien heb ik daar veel en veel meer ruimte dan ik kwijt kan in een post.
(kon de wow topicstart sowieso 4 keer copy-pasten en opslaan, verder heb ik niet getest)

[ Voor 54% gewijzigd door Zeror op 02-04-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb ook even de waarschuwingen eruit gehaald.
Mochten die alsnog van kracht zijn, dan zou een mod die ook in de topic waarschuwing kunnen plaatsen?

Daarnaast is het steeds gebruikelijker om een nieuw topic aan te maken en direct een eerste reactie te doen als reservering :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

crisp

Devver

Pixelated

Notepad slaat alleen de 'raw' versie op en niet de geparsede versie welke vaak groter is. Voor beiden geldt een limiet van 64K en dat is een limiet die we niet zomaar even kunnen opschroeven - al is het alleen maar om de tijd die het kost om ueberhaupt een aanpassing op de messages-tabel te maken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:41:
[...]
Mochten die alsnog van kracht zijn, dan zou een mod die ook in de topic waarschuwing kunnen plaatsen?
Nou als het nieuwe deel volgende week staat dan heb ik wel genoeg ruimte zodat die waarschuwingen weer terugkunnen.

@ Crisp, verklaard een hoop, thanks voor de info.

Maar ik zit al een tijdje te twijfelen om gewoon iets als MediaWiki te gaan installeren op mn host en dan vervolgens alle informatie uit de topicstart daarnaartoe verhuis. Dan kan ik de topicstart gewoon lekker klein houden. Het enige waar ik dan wel mee zit is dataverkeer aangezien ik maar 20 GB per maand heb.
Niet iets om op de tweakers server te planten?? Er is toch behoefte voor een GoT wiki ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 02-04-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

crisp

Devver

Pixelated

Vanaf heden kan en mag een topicstart 200.000 bytes bevatten \o/

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.