Nooit gedacht dat het zover zou komen, maar ik was net de startpost van het World of Warcraft topic aan het updaten en dus zodanig wat teksten toe te voegen. Helaas voor mij gaf de mooie forumsoftware mij een error toen ik de informatie wilde submitten. Wat was nou het geval: de topicstart is te groot, te lang 
Dus ik heb, gedwongen, mijn net getypte stuk tekst moeten inkorten zodat de boel wel past.
Maar ik zou nog graag nog wat meer informatie willen toevoegen in de nabije toekomst. Maar omdat er niet meer als 3 regels tekst nog erbij passen zal ik moeten ingrijpen.
Mogelijke optie zijn sowieso:
- Topicstart uitdunnen zodat er informatie verloren gaat
- Topicstart splitsen zodat alles nog gewoon bij elkaar kan blijven staan.
Het liefste zie ik de tweede optie en dat moet ook geen probleem zijn, maar omdat momenteel allang iemand heeft gereageerd kan ik er dus geen post meer tussen proppen
Wat kan ik het beste doen nu of wat kunnen jullie als moderator voor mij doen?
Dus ik heb, gedwongen, mijn net getypte stuk tekst moeten inkorten zodat de boel wel past.
Maar ik zou nog graag nog wat meer informatie willen toevoegen in de nabije toekomst. Maar omdat er niet meer als 3 regels tekst nog erbij passen zal ik moeten ingrijpen.
Mogelijke optie zijn sowieso:
- Topicstart uitdunnen zodat er informatie verloren gaat

- Topicstart splitsen zodat alles nog gewoon bij elkaar kan blijven staan.
Het liefste zie ik de tweede optie en dat moet ook geen probleem zijn, maar omdat momenteel allang iemand heeft gereageerd kan ik er dus geen post meer tussen proppen
Wat kan ik het beste doen nu of wat kunnen jullie als moderator voor mij doen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR