http://www.divxmovies.com/subtitles/
dit programma heb ik gedownload om subtitels te krijgen onder mijn divx films.
Nu probeerde ik laatst wat films af te spelen... komen er dubbele subtitels onder, ook onder de andere films die ik eerder heb gezien

zo ziet het er uit, normaal gesproken zouden ze in het midden, wat hoger moeten staan (hier niet te zien omdat hij de film niet mee screen-shot..) maar nu staan ze ook lager.
Ik zou dit normaal geen probleem vinden
1: de film word in een kleinere resolutie gespeeld
2: als je naar full screen schakelt lopen de subs die er normaal moeten staan van het scherm af.
Ik heb het programma al verwijdert, en opnieuw geinstalleerd, registry mechanic op losgelaten enz.
Ik gebruik windows media player 11 (zoals je misschien al zag)
iemand een idee om dit irritante gedoe te fixen?
thnx
dit programma heb ik gedownload om subtitels te krijgen onder mijn divx films.
Nu probeerde ik laatst wat films af te spelen... komen er dubbele subtitels onder, ook onder de andere films die ik eerder heb gezien

zo ziet het er uit, normaal gesproken zouden ze in het midden, wat hoger moeten staan (hier niet te zien omdat hij de film niet mee screen-shot..) maar nu staan ze ook lager.
Ik zou dit normaal geen probleem vinden
1: de film word in een kleinere resolutie gespeeld
2: als je naar full screen schakelt lopen de subs die er normaal moeten staan van het scherm af.
Ik heb het programma al verwijdert, en opnieuw geinstalleerd, registry mechanic op losgelaten enz.
Ik gebruik windows media player 11 (zoals je misschien al zag)
iemand een idee om dit irritante gedoe te fixen?
thnx