opzeggen van je (hi) abbo...probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.454 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
ik heb wel even nagezocht maar vond er hier eik niets over en dat vond ik vreemd (?)

mijn vriendin wil van haar 2 jaar durend contract af bij hi. (kpn dus, niet de minste toch?)
T'is echt te gek voor woorden hoe dat gaat, je, belt, krijgt een soort van standaard vragenvuur/overhaal procedure en vervolgens gebeurd er dus nix. Je belt weer, geeft aan dat je de vragen niet wil beantwoorden, je wil nu gewoon echt van je abbo af en wat denk je, de telefoon word er op gegooid met als reden, 'als je iets van mensen gedaan wilt hebben die je je wel anders op te stellen' (mijn vriendin heeft geen onvertogen woord gesproken, was wel iets geirriteerd maar bleef (erg) netjes)

Dit lijkt me zo'n beetje standaard instruktie of zo, of misschien was deze werknemer iets gefrustreerd na 40 van deze telefoontjes maar toch...dit is toch gewoon van de gekke?

Dit is echt de omgekeerde wereld, hebben niet veel meer mensen hier ervaring mee en hoe ga je daar mee om?

snap dit nog wel van de echte prijsvechters maar van de kpn?

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, is niet echt de juiste manier.

Maar, pak een pen en papier. Schrijf dat je je abonnement wilt opzeggen. Verstuur `m aangetekend naar KPN/Hi en klaar is Kees. Als je een andere abonnement wil, ga je naar een Belco, Phonehouse of TfT en neem lekker een abonnement bij $provider. Vul in dat je nummerbehoud wil en de nieuwe provider regelt alles voor je. Weer klaar is Kees.

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 01-04-2008 23:57 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief

obme_ief

Topicstarter
dat niemand anders hier zijn frustraties neerplempt :)

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:45
obme_ief schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:44:

mijn vriendin wil van haar 2 jaar durend contract af bij hi. (kpn dus, niet de minste toch?)
Voordat er iets over KPN wordt gezegd:
- Is het contract al afgelopen?
- Zo nee, hoe lang loopt je contract nog?

Als je aangeeft dat je van een 2 jaar durend contract af wilt onder contractstermijn, zal dat moeilijk worden.
Je kan wel je abonnement opzeggen per de datum dat je contract afloopt.
Dit kan met bovenstaande opzegbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb gewoon mijn abonnement opgezegd door een nieuw abonnement te nemen met nummerbehoud, een contract te ondertekenen en de nieuwe provider alles te laten regelen. Ik ben op die manier nu van Hi naar Vodafone aan het hoppen, en het gaat tot nu toe probleemloos.

Dat werkt natuurlijk alleen als je een nieuw abo wil, en je nummer wil behouden. Meer informatie over opzeggen bij Hi (Klantenservice op hun website)... Door dat goed door te lezen, rekening te houden met alle voorwaarden en een brief te sturen, moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:34
Ik probeer al sinds november van m'n KPN Flexibel af te komen.
Ook gebeld naar 1200 klantenservice, die man aan de telefoon zou alles regelen, en rekening houdend met 3 maanden opzegtermijn, zou afgelopen februari het abo stop gezet worden.
Februari kwam, maar de telefoon deed het nog steeds. Weer gebeld naar 1200, en die hebben het hele gesprek van november niet eens geregistreerd.
De man naar wie ik werd doorverbonden gaf als advies om een brief te schrijven en het verhaal uit te leggen. Na het sturen van die brief in februari kreeg ik vrij snel een SMS dat ze het jammer vinden dat ik weg ga en dat er binnen 3 weken een brief verstuurd zou worden met de definitieve einddatum. Die brief had uiterlijk 17 maart binnen moeten zijn, maar niks gezien natuurlijk.
Weer gebeld naar 1200, en natuurlijk weer niks bekend.

Echt bizar, ik kom er niet vanaf. Aanmelden gaat binnen 1 dag, dan moet de andere kant op toch ook niet al te moeilijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief

obme_ief

Topicstarter
T'is nog leuker geworden, we hadden nu bedacht dat het makkelijker zou zijn om het via een 'andere' provider te doen, te weten, telfort. Krijgen we een brief, helaas, u vormt een risico factor en dus kunnen we uw aanvrag niet honoreren. (??????) Is telfort niet van kpn?

Ik vind het echt steeds gekker worden 8)7

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:51
obme_ief schreef op zondag 06 april 2008 @ 02:01:
T'is nog leuker geworden, we hadden nu bedacht dat het makkelijker zou zijn om het via een 'andere' provider te doen, te weten, telfort. Krijgen we een brief, helaas, u vormt een risico factor en dus kunnen we uw aanvrag niet honoreren. (??????) Is telfort niet van kpn?

Ik vind het echt steeds gekker worden 8)7
Nee dat is BKR registratie denk ik.
Je bent alleen een risco als je geregistreerd staat als wanbetaler.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-06 17:16

Bergen

Spellingscontroleur

obme_ief schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:44:
[...] (kpn dus, niet de minste toch?) [...]
Dat was een grapje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic gaat nergens over. Het begint met 'hebben jullie ook van die slechte ervaringen als jullie via de telefoon op willen zeggen' en inmiddels is het gestrand in een 'is telfort niet van KPN?' en 'haha ...KPN niet de minste ?!?'.

Indien gewenst, mag je een nieuw topic openen. Echter: dan willen we wel wat meer onderbouwing zien en dan bedoel ik iets meer als 'hebben jullie ook van die slecht ervaringen?'. Beschrijf wat daadwerkelijk je vraag is of maak een mooie topicstart als je een verzameltopic wilt openen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.