best wel lache (zo een koffer heet geloof ik een fly-case)
maar het kan kleiner:
aangezien ik een broer heb die door de weeks op kamers zit en daar graag ook een PC wilde hebben (die hij mee naar huis kon nemen) leek een laptop eerst ideaal. tot je de prijzen ziet

. Toen had ik bedacht dat het met behulp van een micro-ATX boardje en flink wat schuiven best moest lukken om een comp draagbaar (en klein) te maken. Tot nu toe lukt het me om alles (PSU, floppy, cdrom, HD, enz)
onder het mobo te houden. En aangezien dat maar 24x24cm is...
En dan praat je ook nog over een prijskaartje van fl 1100 (ex monitor/keyb/mouse, daar kan ik nog wel aan komen), alles van de prizewatch.
alleen zijn er natuurlijk geen kasten in deze maten, dus die moet ik zelf gan bouwen. Ben oa van plan de proc. fan zo dicht onder de bovenplaat te zetten dat de lucht de kast uit geblazen wordt. Een blowhole dus

. Ik ben nu dus alleen nog op zoek naar de Asus A7VI-VM, aangezien die ook video aanboord heeft, wat alles een stuk lager maakt. Mocht iemand hem tegenkomen, mail me dan aub op opslag80@hotmail.com Hij mag maximaal zo'n Fl. 432,- kosten, maar ieder aanbod is relaxed. En als je een micro board v. pIII weet met onboard video/geluid/ntc is dat ook mooi. Mocht die kast er ooit komen (geldproblemen

) dan zijn jullie natuurlijk de eerste die 'm zien.