PC-Suitcase

Pagina: 1
Acties:

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.virtualhideout.net/images/cc_365_5s.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.virtualhideout.net/images/cc_365_6s.jpg

Dit wil ik maken *D... nou wil ik weten... heeft er iemand ervaring mee, en wat kost zo'n koffertje... en waar haal ik het vandaan?

Dit is echt TE bruut voor lanpartys en shit :9

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:29
M'n vader haalt wel eens dat soort koffertjes bij de gamma vandaan, kosten iets van 50 piek geloof ik.. ik weet niet of het van echte goede kwaliteit is, maar me vader heeft er geloof ik nog nooit 1 kapot gekregen :)

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ziet er inderdaad strak uit, wil ik ook wel een keertje gaan doen. heb nog zo'n koffertje staan, kostte iets van 40 gulden, heb hem uiteindelijk meegenomen voor 25 :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Wow! cool :)
Het heeft wel weg van een erg ouwe laptop :) maar het is zo wel makkelijk om een heel krachtig systeem toch draagbaar te maken!
Zouden ze eigenlijk kant en klaar moeten verkopen ;)

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Begin je eigen productie-lijntje... ken je rijk mee worden !!! :) :)
Is wel heel erg strak ja !!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:45

Flipmo

OMG !!

Op zaterdag 17 februari 2001 18:44 schreef SmauG het volgende:
[afbeelding][afbeelding]

Dit wil ik maken *D... nou wil ik weten... heeft er iemand ervaring mee, en wat kost zo'n koffertje... en waar haal ik het vandaan?

Dit is echt TE bruut voor lanpartys en shit :9
smaug rook eens wat minder w33d man, krijg je minder van zulke id-tjes :)

bespaar je er ook weer geld mee :)

[EIB]Asskicker still ownz :P

• Aars
  • Laatst online: 16-01 13:59
fok. onder het verkeerde accountje gepost :P

zat op flips pc

dus die msg erboven van flipmo is door mij ( aars ) gepost

-

Verwijderd

Vreeeeeeeeeeeeeedddddddddddd!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op zaterdag 17 februari 2001 20:33 schreef Trunks het volgende:
Vreeeeeeeeeeeeeedddddddddddd!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Dat schijf je nog altijd met een "W" >:)

• Anarril
  • Laatst online: 09-04-2024
best wel lache (zo een koffer heet geloof ik een fly-case)
maar het kan kleiner:
aangezien ik een broer heb die door de weeks op kamers zit en daar graag ook een PC wilde hebben (die hij mee naar huis kon nemen) leek een laptop eerst ideaal. tot je de prijzen ziet :(. Toen had ik bedacht dat het met behulp van een micro-ATX boardje en flink wat schuiven best moest lukken om een comp draagbaar (en klein) te maken. Tot nu toe lukt het me om alles (PSU, floppy, cdrom, HD, enz) onder het mobo te houden. En aangezien dat maar 24x24cm is...
En dan praat je ook nog over een prijskaartje van fl 1100 (ex monitor/keyb/mouse, daar kan ik nog wel aan komen), alles van de prizewatch.
alleen zijn er natuurlijk geen kasten in deze maten, dus die moet ik zelf gan bouwen. Ben oa van plan de proc. fan zo dicht onder de bovenplaat te zetten dat de lucht de kast uit geblazen wordt. Een blowhole dus B-). Ik ben nu dus alleen nog op zoek naar de Asus A7VI-VM, aangezien die ook video aanboord heeft, wat alles een stuk lager maakt. Mocht iemand hem tegenkomen, mail me dan aub op opslag80@hotmail.com Hij mag maximaal zo'n Fl. 432,- kosten, maar ieder aanbod is relaxed. En als je een micro board v. pIII weet met onboard video/geluid/ntc is dat ook mooi. Mocht die kast er ooit komen (geldproblemen :'( ) dan zijn jullie natuurlijk de eerste die 'm zien.

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Me M8ys voor de echte doe het zelluhfuhr :P moet je ff kijken op http://www.dragonsites.de/Magazin/NetCase/netcase.html voor een uitgebrijde *duitse* handleiding :9 tis wel erg duidelijk

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is echt wel heftig, ziet er vet uit enzo.

Maar waar zit de uitgang voor de lucht? Zo kan er alleen lucht in, je hebt dus niet veel kooleairflow.

Of werkt i alleen als i open staat?

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Dis een primitieve vorm van een flightcase ja, errug cool. Kijk ff hier:

gathering.tweakers.net/showtopic/126769

Heb zelf ook plannen in die richting. Mobiele krachtpatsert maken.
Pagina: 1