Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ga binnenkort naar curacao, blijf daar voor een half jaar. Nu was mijn vraag wat kan ik het beste doen. Mobiel van hier uit mee nemen, (FF via miami vliegen iphone mee nemen :P) daar een toestel kopen. Wat voor abbo zou ik moeten nemen. Misschien iemand goede ideeen, of ervaringen. dan hoor ik het graag.

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Waarschijnlijk een simlock vrije telefoon meenemen (of daar kopen) en dan een simkaart van de lokale provider erin stoppen.

Ik zit nu een halfjaar in Zweden en heb het op deze manier gedaan (en zo doen alles exchange students het hier).. Ook daar voor studie?

www.maartenlangelo.nl

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gôh, vertel ons is wat je zelf al gezocht heb?

Heb je al contact opgenomen met je provider? Weet je welke providers er in Curacao zijn? Welke frequentie hebben ze daar? Een beetje zelfinitiatief is niet ongewenst.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 12:56
Ik vertrek vrijdag ook voor een half jaar die kant op. Je kan daar gewoon een simkaartje kopen. En als je via een bemiddelingsbureau gaat krijg je die vaak al direct bij aankomst.

Welke ferquentie precies word gebruikt weet ik niet. Maar volgensmij werken alle telefoons daar gewoon.

Een echte golver is nooit uitgeput

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 18:03

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zorg in ieder geval voor een TRI-band toestel.. ;)

Rest is volgens mij al genoemd :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:10
Je kan op Curaçao heel gemakkelijk en voor weinig centen een Prepaid sim kopen. Deze werkt in een tri-band toestel mits deze natuurlijk sim-lock vrij is. Let wel ff op het voltage van je lader, deze moet nl. wel 110 volt aan kunnen. Bellen met bijvoorbeeld Nederland zou ik niet doen met die sim, daarvoor kan je beter het internet(café) gebruiken. Veel plezier daar! ;)
Pagina: 1