Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus al 2 dagen dat ik wel kan bellen, maar heel moeilijk kan smsen. krijg elke keer foutmelding en moet dan blijven proberen. uiteindelijk lukt het wel, maar soms pas na een half uur. ik krijg ook de smsjes pas later. soms ook wel een half uur.

nu probeerde ik hi al te bellen, maar die zijn dicht en net een half uur niet bereikbaar....(service... :D:D)

hebben meer mensen hier last van? tel staat goed ingesteld en heb ook alleen gsm netwerk al geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlagewaard
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-01 17:30
Heb ik ook al 2 dagen, net abbo verlengt, waardeloos gebeuren zeg. Sommige smsjes krijg je 10x, verzenden ho maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 14:25
Ik heb er ook last van en mensen zeggen ook dat ze mijn smsjes 10 keer hebben gehad, terwijl ik maar 1 keer bericht heb gehad dat ie verzonden was, de andere 9 keer had mijn mobiel gewoon gezegd dat ie het niet verzonden kreeg. Soms krijg ik ineens 4 smsjes tegelijk, die in de 4 uur daarvoor verstuurd zijn.

Ik heb echter geen Hi, maar debitel op KPN netwerk, maar ik denk dat dat hetzelfde netwerk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:33
Ik heb KPN zakelijk.. zelfde idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegAero
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik heb zelf ook Hi, precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven wordt. Krijg gewoon smsjes die paar uur eerder vertuurd zijn.. Heel erg vreemd. Daarnaast ook hele erg irritant, want soms willen er nog wel eens belangrijke smsjes bij zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

jups, kpn mobiel omgeving Amsterdam. Niets anders als gedonder met de SMS hier. 1x verzenden en de ontvanger krijgt hem een stuk of 10x :P

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook! kon hem ook een stuk of 5 x niet versturen..Best jammer aangezien dit mijn eerste maand met Hi is en het nu al slecht gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het idee dat het 's avonds na 9 uur begint. Al 2 avonden nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren HI aan de lijn gehad en het blijkt inderdaad dat ze daar last hebben van sms storingen werdt me verteld dat ze ermee bezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
hier met HI ook dezelde problemen, maar die waren vorige week donderdag al begonnen. Sms'jes komen uren later pas binnen of totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Hier niemand (arnhem/duiven) geen van mijn 6 collegas,en hebben allemaal KPN of HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had er Eergister en Gister ook last van, dat was best irritant.
en eergister had ik wel gewoon gprs en gister was dat ook weg.
Nu heb ik gelukkig ''nog'' nergens last van, dus het zal hoop ik wel opgelost zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
aha daar ligt het dus aan. Mijn verstuurde sms-jes komen ook al niet aan. Is dus iig nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:08

RnB

Hmm, ben dus niet de enige zo te zien. :) Ik had er gisteravond eventjes (?) last van, heb debitel abonnement op het KPN netwerk. Ik moet wel zeggen dat dit niet de eerste x is dat ik hier last van heb gehad, maar gister was wel de eerste x dat het echt lang duurde naar mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:43
Ik had er ook last van bij Hi. Wilde net een betaling afronden via iDeal van de Postbank, maar kreeg mn SMS met mijn TAN code dus niet toegestuurd. Vrij vervelend, want toen het SMS'je eindelijk aankwam was de pagina verlopen. iDeal ging dus niet door :(

Daarna alsnog via bank over moeten maken en dat duurt natuurlijk weer wat langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nounou het is dus nog niet verholpen 8)7 wil nou net weer 3 smsjes versturen, maar nee hoor verzenden mislukt! normaal nog nooit problemen gehad met HI, Saldo opvragen lukt ook al niet de hele dag.
hoop dat ze er tog wel wat aan gaan doen hoor }:O ..
/edit: me vriendin krijg net weer tig smsjes binne tegelijk ghehe :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Lol ik probeer net te sms-en wat niet wil lukken zie ik dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
zelfde probleem hier..

gisteren en eergisteren.. omgeving R'dam-Den haag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Saldo opvragen werkt hier laatste paar dagen ook niet helemaal prima. Verzenden/ontvangen overige sms geen problemen mee gehad.

Hi20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:42

sanzut

It's always christmas time

Verzenden en ontvangen gaat goed. Behalve maandag of dinsdag avond, toen werkte het niet helemaal goed. Echter krijg ik geen antwoord op mn saldo SMS'jes
Hoop dat ze hier wel binnenkort een keertje naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Vooralsnog kunnen wij hier weinig aan doen en heeft het dus 0 discussie waarde. Het is inderdaad vervelend dat KPN/Hi een storing heeft maar het moge duidelijk zijn dat de klantenservice er vanaf weet en dat ze er mee bezig zijn.

Deze gaat dan ook dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.