HD's werken niet meer correct.

Pagina: 1
Acties:

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:14
Hoi,

Ik heb sinds net een heel vreemd probleem. Omdat windows niet echt gelikt liep en beetje onstabiel was heb ik besloten mijn pc te formateren + opnieuw te instaleren. Maar nu ik mijn schijf wilde formateren zag de windows installer (zowel vista + xp) dat mijn schijf maar 32 gb groot is terwijl dat 80 gb moet zijn. Nu heb ik die schijf eruit gehaalt en in een externe behuizing gestopt en mijn laptop zegt ook dat hij maar 32 gb is. Nou denk je dus een kapotte hd. Maar nu is het vreemde dat mijn pc alleen nog maar die kapotte hd herkent. Ik heb 2 andere geprobeert maar die herkent het bios niet, als ik 1 hd erin doe ziet het bios niks. Doe ik er 2 in ziet het bios ook niks. Doe ik alleen die kapotte schijf erin ziet het bios deze wel, doe ik de kapotte erin + een andere ziet het bios weer alleen de kapotte schijf..

Ik heb al een bios reset geprobeert maar dit hielp niks. Wat kan hier het probleem zijn? Pc werkte gewoon normaal toen ik em formateerde, alleen een beetje traag soms.

alvast bedankt,

Martijn

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Sommige schijven hebben/hadden een jumper om ze te limiteren tot maar 32GB. Check de jumpers eens.

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>