Toon posts:

15v125+ power knop blijft aan, systeem boot niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Net 2 nieuwe BTO 15v125+ gekocht voor de kids (ja, ik kon er niet onderuit).

De laptop van dochterlief startte vanavond niet meer op nadat ze de deksel voor de slaapstand dichtgeklapt had. Het powerlampje bleef aan, maar reageerde nergens op. De bekende 7 seconden en langer ingedrukt, maar helaas..... geen reactie. Zo dood als een pier.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt,

Janneman101

Verwijderd

Er is een bekende issue vanuit Microsoft inzake het wakker worden uit S3/Hibernate/Slaapstand.

Hier is een update voor verkrijgbaar vanaf de Microsoft website. Het wordt veroorzaakt bij CoreDuo en Core2Duo systemen. Wederom niet in alle gevallen en ook niet in iedere omstandigheden. Is soms lastig te re-produceren en lijkt ook medeafhankelijk te zijn welke programma's op de achtergrond draaien. Zo zijn er honderden gebruikers die er geen last van hebben en dan ineens een paar die het wel opmerken.

Wij mogen de update zelf niet beschikbaar stellen ivm GENUINE WINDOWS CHECK.
De update zal wel is SP3 van XP komen en in SP1 van VISTA.

Dus of even zoeken bij Microsoft ( update met betrekking tot notebooks / DuoCore en S3 of standby ) of even geduld hebben tot eind april de Service packs stabiel en beschikbaar zijn.

Komt u er niet uit laat ons dan even iets weten op support@n4all.nl

Succes,

N4ALL

Verwijderd

je kunt vrij weinig met een update als de laptop totaal niet opstart (althans dat begrijp ik uit het verhaal van de TS).

Al getracht de batterij en de adapter te verwijderen? en na een minuutje weer terug en dan opnieuw opstarten. Als windows dan wel weer opstart die update proberen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Paars,

Bedankt voor jouw reactie.

Ik heb inderdaad de accu eruitgehaald en deze er weer ingestopt. Daarna startte de laptop weer op.

Het probleem is tot op vandaag niet meer voorgekomen. Duimen !

Bij herhaling zal ik de tip van N4all opvolgen.

Nogmaals bedankt,

Janneman101 (en dochter)

Verwijderd

Topicstarter
N4all,

Ook jullie bedankt voor de reactie. Zoals gezegd, bij herhaling van het probleem zal ik jullie tip opvolgen.

Groet,

Janneman101