Tot gisteren waren er voor PC Platform nog prijzen in de pricewatch. Tevens was tot gister het nog mogelijk om te bestellen op de webshop. Zijn de prijzen door de shop of door tweakers eruit gehaald? En tevens de vraag (als dat mag), iemand die weet wat er met de shop aan de hand is?
quote: http://pcplatform.nlWelkom op de website van PC Platform
Wegens een hoog opgelopen zakelijk conflict is het momenteel niet mogelijk te bestellen en is PC Platform telefonisch niet bereikbaar. Ook kunnen lopende bestellingen voorlopig niet worden uitgeleverd.
Wij zijn drukdoende een voor iedereen aanvaardbare oplossing te vinden.
Wij vragen uw begrip voor deze onaangename situatie.
PC Platform biedt ook de mogelijkheid tot assemblage van computers.
Maak u wensen hier kenbaar en PC Platform zorgt voor een werkend systeem.
PC Platform is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 16.00 uur.
edit:
@ hieronder: Hoi lism
@ hieronder: Hoi lism
[ Voor 88% gewijzigd door Tanuki op 01-04-2008 21:02 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Verwijderd
www.pcplatform.nl
Wat raar.... Ik heb daar nog gewerkt vorig jaarWegens een hoog opgelopen zakelijk conflict is het momenteel niet mogelijk te bestellen en is PC Platform telefonisch niet bereikbaar. Ook kunnen lopende bestellingen voorlopig niet worden uitgeleverd.
Wij zijn drukdoende een voor iedereen aanvaardbare oplossing te vinden.
Wij vragen uw begrip voor deze onaangename situatie.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:01:
www.pcplatform.nl
[...]
Wat raar.... Ik heb daar nog gewerkt vorig jaar
offtopic:
Nog mogelijkheden om overschrijvingen te doen?
@l0c4lh0st: betreft je tekst voor je edit: van een goede bron?
Nog mogelijkheden om overschrijvingen te doen?
Verwijderd
disheaver schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:04:
[...]
[offtopic]Nog mogelijkheden om overschrijvingen te doen?
offtopic:
Wat denk je zelf ...
Wat denk je zelf ...
Mweh. Heb vernomen wat er aan de hand is. Ze zijn wel zo netjes om zichzelf uit de PW te halen. Ze komen wel terug
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 21:11 ]
Sorry, ik snap niet wat je hiermee bedoelt.disheaver schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:04:
[...]
offtopic:
Nog mogelijkheden om overschrijvingen te doen?![]()
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik had gisteren ook iets besteld, en vandaag weer netjes mijn geld terug!
offtopic:
Titelverduidelijking: "Shop of tweakers prijzen verwijderd" -> "Geen prijzen PC Platform meer in pricewatch, status?"
Titelverduidelijking: "Shop of tweakers prijzen verwijderd" -> "Geen prijzen PC Platform meer in pricewatch, status?"
Verwijderd
Ik bestel ook altijd mijn producten bij pcplatform. Wat mij vooral opviel is dat vroeger onderdelen binnen 2 à 3 werkdagen geleverd konden worden en de laatste tijd pas na minimaal 2 weken (wanneer niet op voorraad). Tevens zag de winkel er ook wat leger uit dan gewoonlijk.
Ik ervaarde voorheen deze winkel als een zeer goede leverancier. Hopen dat dat in de toekomst weer zo mag zijn.
Ik ervaarde voorheen deze winkel als een zeer goede leverancier. Hopen dat dat in de toekomst weer zo mag zijn.
Verwijderd
Ik had een bestelling geplaatst op 31 januari en helaas vooruit betaald. Na een aantal keren een e-mail te hebben gestuurd waarin ik vroeg wanneer het produkt binnen zou zijn 20 maart gevraagd om de bestelling te annuleren. Tot op heden is het bedrag niet teruggestort. Mocht dat nog gebeuren dan laat ik dit hier weten.
eind februari geannuleerd. Tot heden geen terugstorting.
Sinds maandag geen enkele reactie meer op email (en telefoon is nu uitgeschakeld ipv wel overgaan maar niet opgenomen worden). Jammer dit...
Sinds maandag geen enkele reactie meer op email (en telefoon is nu uitgeschakeld ipv wel overgaan maar niet opgenomen worden). Jammer dit...
Verwijderd
Ik denk dat gezien de crisis op hun website alles even stilligt, totdat het opgelost is waarschijnlijk. Daarom ook geen reacties op mails en / of telefoontjes. Ik denk niet dat PCplatform falliet is of gaat, meerendeels een veel hogere prioriteit op het moment.
Met andere woorden bestel dan ook even niets totdat de status gewijzigd is en de heren in dit topic hun geld terughebben
Met andere woorden bestel dan ook even niets totdat de status gewijzigd is en de heren in dit topic hun geld terughebben
Je kunt ook niet anders gezien ze het het bestelscriptje verwijderd (verplaatst) hebben. Vooral dat bovenstaande die maandag besteld heeft direct zijn geld terug gekregen heeft is wel positief. Minder is dat ik enkel via de website te weten kom dat ze (tijdelijk) inactief zijn. Met een email naar alle lopende dossiers met van mij part een copy-paste vanaf de website zou ik me al een stuk minder genegeerd voelen.Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:26:
edit: de uitverkoop van hun magazijn (voor 5999,-) (sinds zeker een week voor maandag) is op z'n minst vreemd
[ Voor 8% gewijzigd door disheaver op 03-04-2008 20:43 ]
Verwijderd
Die uitverkoop is niet zo vreemd hoor. Ze hebben een flinke voorraadcapaciteit en spul wat er te lang ligt moet ook weg 
Nu je het zegt ja....
Maar ik zal nog eens navragen wat er precies de bedoeling allemaal is.
Nu je het zegt ja....
edit:
Dat gaat volgens mij alleen om de langer aanwezige artikelen. Ik denk niet dat PCplatform hun hele magazijn aan het leegverkopen is.
Dat gaat volgens mij alleen om de langer aanwezige artikelen. Ik denk niet dat PCplatform hun hele magazijn aan het leegverkopen is.
Maar ik zal nog eens navragen wat er precies de bedoeling allemaal is.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 20:49 ]
Verwijderd
Wij bestelden eind januari en betaalden vooruit. Deellevering in februari ontvangen.
Rest, duurdere onderdelen van pc, leverden ze niet uit. In maart met Bentlage afgesproken dat we de pc-onderdelen zouden terugsturen en het geld zouden terugontvangen. 1,5 week geleden heb ik de onderdelen teruggestuurd. De verzendkosten wel terugontvangen, maar de kosten voor de pc nog steeds niet. Heb via de KvK inmiddels wel de privé adressen en telefoonnummers van de twee firmanten (Bentlage en Verheijen) kunnen achterhalen. Je krijgt reacties als: wij weten ook niets, kunnen niet in het pand, problemen met verhuurder, kunnen niet bij pc, kan niet bij de bank. Je komt geen stap verder. Heb er weinig vertrouwen meer in. Wie meer weet, graag reactie via dit forum.
Rest, duurdere onderdelen van pc, leverden ze niet uit. In maart met Bentlage afgesproken dat we de pc-onderdelen zouden terugsturen en het geld zouden terugontvangen. 1,5 week geleden heb ik de onderdelen teruggestuurd. De verzendkosten wel terugontvangen, maar de kosten voor de pc nog steeds niet. Heb via de KvK inmiddels wel de privé adressen en telefoonnummers van de twee firmanten (Bentlage en Verheijen) kunnen achterhalen. Je krijgt reacties als: wij weten ook niets, kunnen niet in het pand, problemen met verhuurder, kunnen niet bij pc, kan niet bij de bank. Je komt geen stap verder. Heb er weinig vertrouwen meer in. Wie meer weet, graag reactie via dit forum.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 21:40 ]
Verwijderd
ik heb ook nog een rekening openstaan van 400eu bij pc platform
kreeg 8 dagen het bericht dat ze dit nu bij de administratie hadden liggen en zo snel mogelijk zouden overmaken maar uiteraard nog steeds niks ontvangen
@prikkerdoorn66: zou jij mij even de adressen willen mailen zodat we misschien via das rechtsbijstand even wat actie kunnen ondernemen. (geen zin om 2.50 aan de kvk te betalen)
alvast bedankt en als ik meer weet dan post ik het zsm.
kreeg 8 dagen het bericht dat ze dit nu bij de administratie hadden liggen en zo snel mogelijk zouden overmaken maar uiteraard nog steeds niks ontvangen
@prikkerdoorn66: zou jij mij even de adressen willen mailen zodat we misschien via das rechtsbijstand even wat actie kunnen ondernemen. (geen zin om 2.50 aan de kvk te betalen)
alvast bedankt en als ik meer weet dan post ik het zsm.
Verwijderd
Ik vrees dat PCplatform ten einde is.
De magazijnverkoop is niet zomaar een opruiming, het is een definitieve opruiming. Volgens mij had dat te maken met dat het pand niet gebruikt mocht worden om daarbinnen verkopen te doen, immers was afhalen wel mogelijk, maar even bezichtingen zoals je dat doet in een winkel was van de gemeente niet toegestaan.
Maar goed. Laat ik ten eerste geen concluses trekken op wat ik niet weet. Wellicht dat ik iets meer vertellen kan. Of PCplatform bestaan blijft weet ik niet. Of de gedupeerde in dit geval hun geld terug gaan krijgen weet ik ook niet. Wellicht is het raadzaam of ik contact nog op kan nemen en de heren zelf in kwestie hier kan laten reageren met een statusupdate, wat de bedoeling is , etc.
De magazijnverkoop is niet zomaar een opruiming, het is een definitieve opruiming. Volgens mij had dat te maken met dat het pand niet gebruikt mocht worden om daarbinnen verkopen te doen, immers was afhalen wel mogelijk, maar even bezichtingen zoals je dat doet in een winkel was van de gemeente niet toegestaan.
Dat is wel heel vreemd imo. Volgens mij staat er dan een enorme schuld zover ik horen kan (mede-excollega). Je wordt niet zomaar buitengesloten van je eigen pand, tenzij daar iets mee aan de hand. Wat gebeurd heeft kunnen zijn is dat de verhuurder zijnde het pand heeft afgesloten en weer toegang ontleent totdat er betaald is. Ik vindt het kut voor iedereen die een bestelling of betaling heeft verricht, en volgens mij nu wel fluiten kan ernaarJe krijgt reacties als: wij weten ook niets, kunnen niet in het pand, problemen met verhuurder, kunnen niet bij pc, kan niet bij de bank. Je komt geen stap verder. Heb er weinig vertrouwen meer in. Wie meer weet, graag reactie via dit forum.
Maar goed. Laat ik ten eerste geen concluses trekken op wat ik niet weet. Wellicht dat ik iets meer vertellen kan. Of PCplatform bestaan blijft weet ik niet. Of de gedupeerde in dit geval hun geld terug gaan krijgen weet ik ook niet. Wellicht is het raadzaam of ik contact nog op kan nemen en de heren zelf in kwestie hier kan laten reageren met een statusupdate, wat de bedoeling is , etc.
Dat laatste lijkt me constructiever dan de speculaties die je daar vlak boven plaatst, lism
Verwijderd
Dat klopt. Maar zoverre ik gehoord heb van een oud collega is de kans heel erg groot dat dat niet uit te sluiten valt. Ik ga geen dingen roepen die ik niet weet, en ook niet bemoeien of de zaak nu in kwestie falliet is ofniet, ik vindt het wel ineens vanuit een hoek komen waarvan je het nooit zou verwachten helaas.Rukapul schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:38:
Dat laatste lijkt me constructiever dan de speculaties die je daar vlak boven plaatst, lism
Ok om de speculaties de kop in te drukken wordt dit topic gesloten. Het heeft geen zin te speculeren of een shop wel of niet er boven op gaat komen. Er zal in de loop van de middag contact worden opgenomen met PC Platform en mocht er meer duidelijk zijn dan zal een van de crewleden een topic hierover openen. Maar pure geruchten en speculaties zijn in dit geval niet gewenst
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()