Toon posts:

Gezocht: CD met alle / veel drivers erop? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er een CD bestaat met een collectie van drivers? Alle verschillende drivers, één grote collectie..Die heb ik wel eens gezien bij iemand, waren 10.000 drivers verdeeld over 3 cds hopelijk kan iemand me helpen, bedankt alvast.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Mijn vraag is wat je hiermee moet, lijkt me niet echt handig indien je een driver zoekt, dan ben je op internet toch sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, maar soms ben je bij klanten en wil je een driver installeren om b.v. eerst op internet te kunnen, of ze hebben geen internet. Een driver collectie op CD is handig als je net als mij vaak bij klanten komt voor je werk.

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:49
Ik heb zelf ooit zo'n driver CD set gehad. Als ik goed ga zoeken, zal ik die misschien nog wel terugvinden. Ik heb die zo'n 10 jaar geleden ooit eens aangeschaft. Misschien nog wel langer geleden.
Maar om heel eerlijk te zijn: Ik heb die CD set nog nooit gebruikt. Wel ooit uitgepakt en de CD's bekeken, maar daarna nooit meer.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:09:
Ja klopt, maar soms ben je bij klanten en wil je een driver installeren om b.v. eerst op internet te kunnen, of ze hebben geen internet. Een driver collectie op CD is handig als je net als mij vaak bij klanten komt voor je werk.
Een handiger en meer portable oplossing lijkt me dan een moderne telefoon, BT stick en de drivers daarvoor meenemen om via BT/GPRS/UMTS dan even de netwerk drivers voor die gelegenheid op te halen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zoiets als www.driverpacks.net? Staan niet echt lekker gesorteerd (packs zijn eigenlijk om te slipstreamen) maar werkt vast wel.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan zodat deze wel duidelijk je vraag omschrijft, let hier in het vervolg zelf even op :)

Driver CD > Gezocht: CD met alle / veel drivers erop? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
LoL.. Je kan tegenwoordig geen driver sets meer maken. elke dag komen wel nieuwe stukken hardware uit. en updates.

Dus na maand of 3 en je zit bij een klant met nieuw type server of computer en je driver CD heb je niets aan.
Beter is dan een UMTS aansluiting. mocht je bij klanten zijn die geen internet hebben.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:32
To_Tall schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:49:
LoL.. Je kan tegenwoordig geen driver sets meer maken. elke dag komen wel nieuwe stukken hardware uit. en updates.

Dus na maand of 3 en je zit bij een klant met nieuw type server of computer en je driver CD heb je niets aan.
Beter is dan een UMTS aansluiting. mocht je bij klanten zijn die geen internet hebben.
Bij herinstallaties van wat oudere computers blijft zo'n cd idiaal :)

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb zo'n cd, mail me maar, dan kan ik m: Via ftp naar je sturen, of op de post donderen

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Had driverguide.com niet zoiets? Geen idee of ze het nu nog hebben, maar kan er iig niks over vinden.
Wel een zeer handige site trouwens om drivers op te zoeken. Ik slaag er tot nu toe altijd :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Pagina: 1