Toon posts:

Home Cinema

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week kreeg ik van mijn ouders een home cinema cadeau. Nu ik wil die aansluiten aan de tv beneden? (Nog geen flatscreen tv)

Het is van het merk Symex: http://i22.ebayimg.com/04/i/000/98/b5/d4ec_1.JPG

Ik sluit alles aan zoals op de gebruiksaanwijzing omgschreven. Alles werkt bij het kijken naar een dvd en bij instellingen dolby 5.1. Als ik nu wil tv kijken dan werkt alleen de subwoofer + 1 van de front speakers. In de overige speakers hoor je overigens alleen maar een heleboel ruis. Die ruis heb ik ook bij het kijken naar een dvd. Iemand een oplossing. Ik zou namelijk graag naar tv kunnen kunnen met al de speakers werkend.

Dank bij voorbaat.

Ik heb al gegoogled maar ben er niet veel wijzer uit geworden.
Ik heb geen digitale televisie en heb een gewone Samsung breedbeeld tv.
Mijn speler en tv zijn verbonden door middel van een scart kabel.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vermoed dat je een mono signaal binnen krijgt. Dat wordt dan via de centerspeaker weergegeven.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
En hoe kun je dat zeker weten?

• JvS
  • Laatst online: 10-02 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dezelfde aansluitinge een stukje muziek vanaf een stereobron testen

Weet dat bij prologic sowieso het meeste geluid uit de centerspeaker komt he? Altijd wel.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Abbadon
  • Laatst online: 19:13
Ik zou de aansluitingen tussen TV en receiver nog eens goed bekijken want gerede kans dat je het toch verkeerd aangesloten hebt. Hoe heb je trouwens de TV aangesloten op de receiver (om zo het geluid van de TV uitzending via de surround speakers te laten lopen)?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken er niet zoveel van: maar het gaat als volgt. Er loopt een scart kabel die aangesloten is aan de bijhorende dvd speler die dvd speler lopen 6 kabels naar de subwoofer op die subwoofer zijn de 5 boxen op aangesloten met 5 kabels uiteraard.

Verwijderd

Modbreak:topic hijacks worden niet gewaardeerd, evenals video vragen in het audio forum.

[ Voor 94% gewijzigd door teacher op 02-04-2008 16:42 ]

Pagina: 1