[iPod touch] SSH werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donno86
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-01 19:51
Beste mede tweakers,

Ik heb op mijn jailbreaked 1.1.3 ipod Touch een probleem met SSH en hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Nadat ik me ipod net had gejailbreaked had ik nog geen problemen, OpenSSH stond geïnstalleerd en k kon zo verbinding maken met cuteFTP (met de juiste instellingen uiteraard).
Nu echter een maandje later lukt dit met geen mogelijkheid meer.

Heb al geprobeerd OpenSSH opnieuw te installeren en met services het aan te zetten maar als k dat doe springt het schuifje bijna direct weer op "off"

Heeft iemand misschien tips of suggesties?
Dacht zelf misschien dat BSD subsystem er iets te mken mee kan hebben maar die krijgt me installer dus niet meer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:18
kun je niet gewoon even alles eraf halen, bsd subsystem en alles wat je er nog meer opgezet hebt, en dan netjes opniew beginnen... anders zou je moeten herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Services verwijderen, OpenSSH verwijderen, BSD verwijderen, BSD installeren, OpenSSH installeren, en probeer het dan nog is. Sowieso gooit de iPhone/iPod touch WiFi ongemerkt uit als je het niet gebruikt, dus die moet je even 'activeren' voordat je gaat verbinden, open dus Safari/Weather even voordat je connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 12:46
de iPod hetstellen en upgraden naar 1.1.4, jailbreaken en ales weer installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donno86
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-01 19:51
Heb dus opnieuw gejailbreaked met Ziphone, in princiepe fluitje van een cent alleen nu herkent ITunes me ipod niet meer :/

*Hellup*