Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 2 schermen, waarvan 1 mijn tv, aangesloten op mijn Vista Media Center PC. Omdat ik MediaCenter full screen wil gebruiken op de tv, en tegelijkertijd op het andere scherm wil kunnen werken in windows, heb ik het mediacenter venster net iets groter gemaakt dan de tv. Op die manier lijkt het net alsof mediacenter full screen draait, terwijl ik op de andere monitor nog gewoon kan werken.

Echter, nu vroeg ik me af: hoe kan ik (wellicht met e.e.a. 3rd party applicatie) ervoor zorgen dat het vista media center venster precies die grootte en positie handhaaft, ongeacht of je de pc opnieuw opstart. Oftewel, hoe kan ik ervoor zorgen dat het venster ALLEEN deze grootte en positie mag hebben >> het venster mag dus ook niet maximaliseren!

Iemand enig idee of hier een handige tool voor bestaat? Ik heb google al afgestruind, maar niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat wordt standaard al opgeslagen (last window position) door de applicatie zelf in de meeste gevallen.

Ik neem aan dat je het al getest hebt dat je deze vraag stelt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad geprobeerd. Echter gaat wat je zegt niet helemaal op.. althans.. niet in mijn situatie: het raam neemt telkens een net iets andere positie en grootte aan, een grootte die een hele tijd geleden een tijdje werd gebruikt. Dus na opstarten moet ik alsmaar het formaat wijzigen en de positie corrigeren. Een tweede probleem is dat wanneer je mediacenter gebruikt dmv de afstandsbediening, deze nog wel eens wilt maximaliseren.. wat niet de bedoeling is.