Verwijderd

Topicstarter
Ik leit mijn mobieltje pr ongeluk vallen en nu heb ik nauwelijks of geen bereik meer. precies het stukje antenne wat de telefoon ingaat is gebroken. Net nou de winkels dicht zijn...:(
Heeft niemand van jullie nog een losse antenne? (dat grote witte ding boven je batterij)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Nokia 3210 heeft geen antenne :?

• Mich
  • Laatst online: 16-03 00:50
hahaha tomroes je bent echt grappig

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09-2025
Volgens mij ook niet. Heb hem meteen even opengemaakt om te kijken of je intern bedoeld.. Ook niks te zien. Volgens mij bedoel je een andere telefoon..

• Mich
  • Laatst online: 16-03 00:50
hij zit wel inwendig:

als je het frontje van de achterkant er af haal zit er bovenaan een plastic kapje waarvan een deel van ijzer is

dat is je antenne en daaronde kan je eventueel een tril functie in bouwen

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ehmz dat je de antenne niet ziet bij een 3210 betekent niet dattie er niet is... hoeveel bereik denk jij te hebben zonder antenne?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Nee, maar bij Halfords zijn ze te bestellen... Kost wel 40 piek ofzo...:(
Ik heb er nog wel een voor je waar een klein hoekje af is... Verder past die nog wel... Alleen zit ie niet zo ontzettend vast... Maar als je het achterklepje erop hebt zetten heb je nergens last van... (en een klein plakbandje doet ook wonderen...:))

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Valt me nu pas op hij staat in Processors & Mobo's dit hoort in Internet & Telefonie.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-03 08:18
heb ik ook..

gewoon vast plakken met dubbelzijdige tape. nieuwe halen lukt je denk ik niet heb stad en land afgebeld. kan alleen als je hem opstuurt

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:00
En waarom moet dit in Processors en Mobo's :? :?

Verwijderd

Is dit niet crosspost of zo???

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:28
Daar gaan we weer... SLOTJE ?? :):):):)

Verwijderd

Ik heb hem ook laten vallen :( . En idd men antennekap is kapoerewiet. Ik zou helaas niet weten waar die te krijgen is. Als iemand het weet zeg het dan asje!

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 20:08

ALH

tss, ik heb mijn 3210 al vaak laten vallen maar zowel antenne, display en alles eigenlijk doet het nog steeds :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Jongens jongens!

Een hele hoop reakties, maar nauwelijks antwoord.

TEN EERSTE:
Een nokia 3210 heeft WEL een antenne (zoals iedere gsm telefoon), alleen is 'ie niet zichtbaar. Hij zit onder het hoesje boven de batterij. Dat witte ding met wat metaal er in.

TEN TWEEDE:
Misschien kun je een backup antenne kopen bij http://come.to/koopjes zij verkopen een hoop gsm spulletjes.

Rob

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03 19:54

Allardie

AT..

of het echt een vervangende antenne is weet ik niet, maar in ieder geval een kapje kun je kopen bij www.koopjessite.nl (bij onderdelen) en ook bij www.comtronics.nl geloof ik;)

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Wij verkopen inderdaad antennekapjes voor de 3210 (Fl.25,-). Je moet eens weten hoeveel mensen deze breken tijdens het uit elkaar halen van hun GSM.....:)
De displays doen het trouwens ook goed in de verkoop: ze breken vrij snel wanneer je je 3210 laat stuiteren.

• Harrie666
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 19:35
Ik heb hier nog een Nokia 3210 liggen die het toch niet meer doet. Maar die antenne moet nog goed zijn.
Als je die moet hebben, laat maar ff weten hoe ik dat ding er uit kan slopen zonder dat het allemaal helemaal naar de klote is, stuur ik hem wel op.

greeetzzz Harrie

zuipfeest@planet.nl
Pagina: 1