• SvenHazejager
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:34
Hi allen,

Na jarenlang Demon en dus nu XS4All te hebben gebruikt, ben ik vandaag dermate teleurgesteld geraakt in XS4All* dat ik wil overstappen naar SpeedXS (12M/1M voor 25 euro) (vanwege vast IP adres).

Nu is mijn vraag: werkt de SpeedXS verbinding stabiel in modem/bridge-modus? Ik heb een UNIX bak die ik gewoon via DHCP het externe (vaste) adres laat krijgen; dat is een must-have voor mezelf...

Daarnaast: wat is de upstream bij SpeedXS? Ik heb nu 960kbit (ADSL), wordt dat meer of minder op ADSL2+?

Dank,

Sven

* minder betalen voor dezelfde verbinding kost 25 euro "downgrade kosten"

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 06:04
Persoonlijk ken ik Speedxs niet maar heb net even gekeken en het ziet er een beetje uit als de vroegere Speedlinq vind ik.

Gewoon beetje kaal en niet meer dan nodig is eigenlijk. Al is deze website iets kaler.

Het vaste IP is als je vergelijkt met andere providers wel prijzig (als je ook naar de snelheid kijkt). Maar dat is een keuze van je eigen. Als ik op die website trouwens een postcode check doe dan krijg ik de melding dat mijn postcode niet bestaat. Samen met 4 andere postcodes (allemaal her en der in het land). Dit vind ik wel jammer...