Jouw advertentie hier??
- DMA aanvinken
- Ander software gebruiken.
- Ander software gebruiken.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Probeer eens een ander CDrrtje. Klinkt alsof dat schijfje niet zo'n hoge snelheid aankan.
Bij mij gebeurt ook wel eens dat ie eerst begint op 12-speed, daarna naar 8 speed (due to media huppelepup)
Bij mij gebeurt ook wel eens dat ie eerst begint op 12-speed, daarna naar 8 speed (due to media huppelepup)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
hoe is DMA in win2k aan te zetten dan
in win 98 kon dat gewoon bij system properties. Kijk ik daar in win2k, staat die optie er niet
In w2k kan het ook, moet je bij de IDE controller instellen
Dat zou kunnen, maar bij gewoon vanaf de HD branden pakt ie em wel.Op zondag 18 februari 2001 15:47 schreef athlonkmf het volgende:
Probeer eens een ander CDrrtje. Klinkt alsof dat schijfje niet zo'n hoge snelheid aankan.
Dat due to media huppelepup heeft ie bij mij ook wel ja, DAT zal dan wél aan het schijfje liggen.
2. wat is DMA precies?
Jouw advertentie hier??
DMA is Direct Memory Acces, je geheugen wordt dus direct aangesproken, hetgeen het geheel een stuk sneller maakt.Op maandag 19 februari 2001 16:16 schreef hansdezwans het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar bij gewoon vanaf de HD branden pakt ie em wel.
Dat due to media huppelepup heeft ie bij mij ook wel ja, DAT zal dan wél aan het schijfje liggen.
2. wat is DMA precies?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1