Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 72.809 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-02 13:59
NickySantoro schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:02:
Weet iemand al meer nieuws over de actie van de MM? Welke prijzen er voor de Arcade, Pro en Elite zijn?

Ik ben namelijk van plan om morgen naar de MM te gaan en ik wil de Pro versie gaan aanschaffen. Deze was toch volgens mij 329 euro?
In Eindhoven was het iig zo:
Arcade 199
Pro 257
Elite 357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Smoonshine schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:37:
Overigens een tip voor de mensen die Gears of War nog niet hebben. Ik zie hem zojuist staan bij Play.com voor maar 25,50.
He bedankt voor de tip! Heb hem meteen besteld (samen met PGR4 ;)).

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Phusebox schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:05:
[...]

arcade 199
pro 269
elite 369
en dit zijn de prijzen van de actie xbox360 + Halo 3 + GTA IV Voucher?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
NickySantoro schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:35:
[...]

en dit zijn de prijzen van de actie xbox360 + Halo 3 + GTA IV Voucher?
Nee, da tis de normale versie zonder iets erbij. Maar jij vroeg naar de Pro versie en die kost 269 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
daandegoeiste schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:48:
[...]

Nee, da tis de normale versie zonder iets erbij. Maar jij vroeg naar de Pro versie en die kost 269 :)
Ik bedoelde dus de actie van de MM met gratis GTA IV ;) maar toch bedankt.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Overigens een tip voor de mensen die Gears of War nog niet hebben. Ik zie hem zojuist staan bij Play.com voor maar 25,50.
En bij Play-Asia is 'ie 20 euro :) (Platinum Editie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsje89
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-10-2024
Met dat soort dingen helpen we hier niet

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 03-04-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-07 17:10
Heb mij onlangs in de Fnac (België) een XBox Pro (versie met HDMI-uitgang) aangeschaft. Op de doos stond 203W, wat dus betekent dat dit geen Falcon is.
Had geen zin om te wachten tot de Falcons binnen zouden komen, en heb de verkoper dus maar geloofd, die zei dat er geen problemen waren met deze versie.
Heb hem ondertussen al wat uitgeprobeerd, o.a. met Bioshock. Tot nu toe geen problemen ondervonden.
Nu is mijn vraag echter (aangezien ik toch een beetje ongerust ben :p): had de verkoper gelijk, en is het enige verschil tussen de vorige versie en de nieuwe Falcon, de 170W (en 65nm e.d.), of kan ik binnen (korte) tijd problemen verwachten?
Alvast bedankt voor elke (zinnige) input =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13087

Idd, net besteld.. goeie site dat Play.com, ik ken 't pas een week :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkrieg_Bob
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09-2024
Kwakkel schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:59:
Heb mij onlangs in de Fnac (België) een XBox Pro (versie met HDMI-uitgang) aangeschaft. Op de doos stond 203W, wat dus betekent dat dit geen Falcon is.
Had geen zin om te wachten tot de Falcons binnen zouden komen, en heb de verkoper dus maar geloofd, die zei dat er geen problemen waren met deze versie.
Heb hem ondertussen al wat uitgeprobeerd, o.a. met Bioshock. Tot nu toe geen problemen ondervonden.
Nu is mijn vraag echter (aangezien ik toch een beetje ongerust ben :p): had de verkoper gelijk, en is het enige verschil tussen de vorige versie en de nieuwe Falcon, de 170W (en 65nm e.d.), of kan ik binnen (korte) tijd problemen verwachten?
Alvast bedankt voor elke (zinnige) input =)
Als er HDMI op zit hebben ze er sowieso een heatsink op het bord gezet, dus je RROD-kans is nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Laatst online: 11-07 17:10
OK.
Thx Blitzkrieg_Bob!
Kan k met n gerust hart verder slapen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 13087 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:15:
[...]

Idd, net besteld.. goeie site dat Play.com, ik ken 't pas een week :O
Ik bestel er zelf al jaren films, maar ze hebben ook hele goede aanbiedingen wat betreft games. En ze zijn gebaseerd in Europa, dus ook geen invoerrechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Inderdaad, ik heb er ook al veel DVD's en games besteld. Gratis verzenden is erg fijn, helemaal omdat het natuurlijk om maar kleine pakketjes gaat. Dan zijn verzendkosten toch vaak wat minder makkelijk voor te lief nemen vind ik altijd :)
Had er laatst nog gekeken voor Gears of War toen was ie nog €55,- ofzo. Goed dat Smoonshine er nu op wees dat ie nu slechts €25,- kost!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-07 10:32
Walkman schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:44:
[...]

Ik bestel er zelf al jaren films, maar ze hebben ook hele goede aanbiedingen wat betreft games. En ze zijn gebaseerd in Europa, dus ook geen invoerrechten...
Ze zijn gebaseerd in de EU inderdaad, maar zijn geen onderdeel van de Europese economische zone. Het eiland Jersey waar ze gevestigd zijn is namelijk net als de Canarische Eilanden belastingvrij en officieel kan de douane belasting heffen op goederen die daar vandaar komen. Het is me in de ongeveer 8 jaar dat ik daar bestel nog nooit gebeurd overigens, maar ik ken mensen in Zweden die bijvoorbeeld wel belast worden door de douane als ze via play.com bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als er iets voor een euro goedkoper gekocht kan worden springt met er gelijk op, en wanneer ik hier mensen 5 euro bespaar gaat iedereen voor de GoW 25 euro versie ? Erg apart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

.KeN. schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:39:
Als er iets voor een euro goedkoper gekocht kan worden springt met er gelijk op, en wanneer ik hier mensen 5 euro bespaar gaat iedereen voor de GoW 25 euro versie ? Erg apart ;)
Applaus voor jou.. Afbeeldingslocatie: http://twilightwap.com/forums/clipart/clap2.gif

Als ik het een leuk spel had gevonden had ik hem via jouw link bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:05
http://games.fok.nl/news.php?newsid=24361

GoW2 krijgt idd de nieuwe physics en belichting. En iedereen maar zeggen dat GoW het maximaal haalbare voor de xbox360 was :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 11:31
Even een noobvraag :P
Waar kunnen jullie zien hoelang je een game gespeelt hebt?
sommigen weten precies hoelang ze een game offline en online gedaan hebben, ik kan dat echt nergens terug vinden :?
Iemand raad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:12:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=24361
GoW2 krijgt idd de nieuwe physics en belichting. En iedereen maar zeggen dat GoW het maximaal haalbare voor de xbox360 was :z
GoW 2 maakt wel gebruik van een nieuwe engine, dus dat van deel 1 kan best een beetje waar zijn.
Al blijft het een persoonlijk iets natuurlijk.
Cubic X schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:46:
Even een noobvraag :P
Waar kunnen jullie zien hoelang je een game gespeelt hebt?
sommigen weten precies hoelang ze een game offline en online gedaan hebben, ik kan dat echt nergens terug vinden :?
Iemand raad? :)
Niet, tenzij het ergens in een menu van een spel zelf word weergegeven.
En anders is er ergens een geheim menu waarvan ik niet op de hoogte ben gebracht. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Anoniem: 217897 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:56:

[...]

Niet, tenzij het ergens in een menu van een spel zelf word weergegeven.
En anders is er ergens een geheim menu waarvan ik niet op de hoogte ben gebracht. :9
Staat dat dan ergens in Forza 2? Want iemand in het Forza 2 topic zegt:
Eerst eens gekeken hoeveel uur ik nou echt gespeeld heb:
77 uur offline
23 uur online
Precies 100 uur Forza Motorsport 2 gespeeld
Hoe weet deze persoon dat dan zo precies?
lijkt me niet dat hij met een stopwatch en papier opschrijft hoelang hij een spel speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cubic X schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:02:
[...]

[...]

lijkt me niet dat hij met een stopwatch en papier opschrijft hoelang hij een spel speelt :P
Die mensen zijn er..
Maar ik denk dat het ergens in de stats van forza is terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:16
Anoniem: 217897 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:56:
[...]

GoW 2 maakt wel gebruik van een nieuwe engine, dus dat van deel 1 kan best een beetje waar zijn.
Al blijft het een persoonlijk iets natuurlijk.
Dan heb je niet opgelet denk ik zo. Het is een verbeterde-aangepaste unreal3 engine. Het is echter geen nieuwe engine zoals je nu beweerd. En gezien hij dusdanig aangepast wordt waardoor nieuwe effecten mogelijk zijn zoals meerdere karaters tegelijk op het scherm betere belichting en de mogelijkheid alles kapot te laten gaan geeft dus weldegelijk aan dat het dus beter kan dan deel 1. Op de conferentie van microsoft aantal weken terug zei de keydeveloper van Gears of war dan ook
Imagine what gears of War 1 would have looked like if we released it today

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ik was net nog bij de mediamarkt in rotterdam (alexander). En daar staat nu opeens weer de xbox 360 met forza en pinata voor 269. Ik heb niet gekeken of het om de nieuwe versie gaat maar dat zal vast wel.

Had bij die zelfde MM 2 weken terug een pro gekocht voor 269 zonder spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937

Zojuist bij de MM een 360 gekocht, pro versie met HDMI en 175 watt voeding. Maar die voeding piept behoorlijk hard. Zo'n piep die je ook hoort als crt tv's aanstaan. Heel erg hoog. Is dat normaal? Hij houdt daar overigens grotendeels mee op als de 360 aan gaat en houdt er helemaal mee op als je de voedingskabel uit de 360 haalt. Dus hij piept alleen maar als ie aan de 360 gekoppeld is. Als dat zo doorgaat staat mijn achtertuin binnenkort vol honden!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 120937 op 03-04-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 15:33

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Cubic X schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:02:
[...]

[...]

Yep dat is bij Forza aangegeven. Hoeveel online en offline uren je hebt gemaakt.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 120937 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:30:
Zojuist bij de MM een 360 gekocht, pro versie met HDMI en 175 watt voeding. Maar die voeding piept behoorlijk hard. Zo'n piep die je ook hoort als crt tv's aanstaan. Heel erg hoog. Is dat normaal? Hij houdt daar overigens grotendeels mee op als de 360 aan gaat en houdt er helemaal mee op als je de voedingskabel uit de 360 haalt. Dus hij piept alleen maar als ie aan de 360 gekoppeld is. Als dat zo doorgaat staat mijn achtertuin binnenkort vol honden!
Bij mij piept hij niet in elkgeval en volgens mij hoort het niet zo te zijn. Ga anders terug met je klacht en misschien krijg je een nieuwe mee.

Kan die piep misschien ook komen door een storing(magnetisch veld)??

Edit: srry dubbel post :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-07 15:09

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Of het echt een aanbieding is, weet ik niet, maar ik kreeg net door dat bij FRS de HDDVD drives voor €50,- te koop staan.

Misschien leuk voor de liefhebber :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-07 23:09

IkWilbert

Het is mij!

Lijkt me niet goed, terug gaan naar de winkel.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
sekeroglan schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:42:
[...]
Yep dat is bij Forza aangegeven. Hoeveel online en offline uren je hebt gemaakt.
In je career LB of RB drukken.
Kun je ook zien hoever je hebt gereden, hoeveel je garage waard is, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 22:44
PGR4 ook 25 euro bij play.com :)

Denk meld het even. Net besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Nou, sinds zondag heb ik ook een 360 :D

Ik heb gewoon de premium gehaald, was 259 bij de MM. Gelijk maar Assassin's Creed en Bioshock erbij gehaald. Bioshock had ik al wel gespeeld op mn laptop. Maar ik heb windows eraf geschopt en nu draai ik enkel nog OS X. Nooit uitgespeeld dus. AC vind ik ook erg leuk. Het is echt super om overal tegenop te kunnen klimmen en het ziet er erg mooi uit.

Vanavond heb ik Perfect Dark en Condemned voor €7,50 (per stuk) en Dead Rising voor €10 gekocht. Vooral DR heb ik veel zin in. De demo heb ik al iets van 20x uitgespeeld en het bevalt nog steeds. Eigenlijk wilde ik DR er al gelijk bij halen. Maar bij de MM lag enkel maar de classic versie en daar moet ik niks van hebben :P

Nu nog een keer een HDTV halen, dat moet natuurlijk wel bij de 360 ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Vanitas schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:18:
Maar bij de MM lag enkel maar de classic versie en daar moet ik niks van hebben :P
Nog iemand die de 'classic'/'platitum edition'/'bestseller' covertjes zo verschrikkelijk vindt :)

Ik ben dus niet alleen. Meestal probeer ik echt ook de game te zoeken met de full cover versie. Want als ze als shop ergens een platinum editie hebben liggen, en daarnaast nog wat stock van de gewone versie, dan kunnen ze niet anders dan de gewone versie ook aan de platinum prijs te verkopen. (het zijn immers net dezelfde games). En vaak kan je dan een 'gewone' cover-versie kopen voor de prijs van een bestseller deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Anoniem: 131051 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:21:
[...]
Nog iemand die de 'classic'/'platitum edition'/'bestseller' covertjes zo verschrikkelijk vindt :)

Ik ben dus niet alleen.
Zeker niet, die covers zijn gewoon lelijk.
Ik snap ook niet dat ze een groot deel van de cover daarmee vernaggelen, een kleine hoekprintje is meer dan voldoende. Maar blijkbaar heeft het nut, anders zouden ze de covers niet zo toetakelen :P

@boven hierboven :+ : DR vond ik een k*tspel :X
Die zombies doden met alles wat je kunt pakken is leuk, maar het verhaalgedeelte zuigt en het saven/checkpoints oid vond ik ook niets.

AC is wel echt een topper!
Jammer dat de missies zo eentonig zijn, maar nadat ik hem 2 maanden had laten verstoffen op memblock 5, heb ik hem begin deze week toch even uitgespeeld.
Op mijn nieuwe TV (HDTV) is het nog mooier terwijl ik het al zo'n mooi spel vond op mijn kleine CRT :)

[ Voor 33% gewijzigd door SH4D3H op 03-04-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
SH4D3H schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:25:
[...]

Zeker niet, die covers zijn gewoon lelijk.
Ik snap ook niet dat ze een groot deel van de cover daarmee vernaggelen, een kleine hoekprintje is meer dan voldoende. Maar blijkbaar heeft het nut, anders zouden ze de covers niet zo toetakelen :P

@
Yup, ik ben denk ik 1 van die mensen die dat in stand houdt :9 . Ik kijk altijd bij die classic games als eerst om te kijken of er een leuke deal bijzit. Tis lekker handig want je herkent ze zo snel :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Michael Knight schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:48:
Of het echt een aanbieding is, weet ik niet, maar ik kreeg net door dat bij FRS de HDDVD drives voor €50,- te koop staan.

Misschien leuk voor de liefhebber :)
Is nu een normale prijs.
kijk maar bij Dixons.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Laatst online: 13:12
dat is al zo sinds toshiba HDDVD heeft opgegeven ze moeten van die dingen af dus maken ze die dingen goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:36
amoi schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 07:08:
dat is al zo sinds toshiba HDDVD heeft opgegeven ze moeten van die dingen af dus maken ze die dingen goedkoper
Media Markt Deventer: 149 euro :X

* Sh0ckTr00per is proud to own no classics O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
Vanavond heb ik Perfect Dark en Condemned voor €7,50 (per stuk) en Dead Rising voor €10 gekocht. Vooral DR heb ik veel zin in. De demo heb ik al iets van 20x uitgespeeld en het bevalt nog steeds. Eigenlijk wilde ik DR er al gelijk bij halen. Maar bij de MM lag enkel maar de classic versie en daar moet ik niks van hebben :P
Dead Rising _/-\o_

Dé meest ondergewaardeerde titel van de 360.
Ik heb me er echt uren mee kunnen vermaken, leuk spel idee, leuke verhaal lijn, en een van de weinige spellen waarin het achievement systeem van de 360 echt to zijn recht komt.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
yzf1kr schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 07:44:
[...]

Dead Rising _/-\o_

Dé meest ondergewaardeerde titel van de 360.
Ik heb me er echt uren mee kunnen vermaken, leuk spel idee, leuke verhaal lijn, en een van de weinige spellen waarin het achievement systeem van de 360 echt to zijn recht komt.
Yup ik heb hem ook sinds twee weken en inmiddels 600 gamerspoints. Wel ee lastig spel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:26

Willybubba

Nut up or shut up.

Oeh, Gears ook maar meteen besteld bij Play. Voor 25 euro kan ik die niet laten liggen. Van de week ook al Assassin's Creed gehaald dus voorlopig nog zat te doen :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 11-07 14:46

ijskonijn

Now MOVE!

Kaasje123 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 07:50:
[...]

Yup ik heb hem ook sinds twee weken en inmiddels 600 gamerspoints. Wel ee lastig spel overigens.
Lastig spel inderdaad, maar zo vet 8)
Ik heb 'm laatst nog eens gespeeld, had 'm al lang niet gedaan en ik heb eigenlijk niets gedaan in het spel, gewoon 2 uur non-stop wat zombies afgeknald op allerlei manieren. Dat boor-apparaat was je in die doe-het-zelf winkel vindt is echt hilarisch :D

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Duuvel schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:23:
[...]

Lastig spel inderdaad, maar zo vet 8)
Ik heb 'm laatst nog eens gespeeld, had 'm al lang niet gedaan en ik heb eigenlijk niets gedaan in het spel, gewoon 2 uur non-stop wat zombies afgeknald op allerlei manieren. Dat boor-apparaat was je in die doe-het-zelf winkel vindt is echt hilarisch :D
Mijn favorieten zijn de disembowel move waarbij je de darmen eruit rukt en dan een lullig duwtje geeft waardoor hij achterover flikkert (de zombie bedoel ik) en de billiante koekepan. Eerst had ik zoiets van naja leuk maar niet echt handig todat ik ondekte dat je hem ook eerst kan verhitten op het gasfornuis en dan gebruiken :D _/-\o_

Anyway Mijn falcon Xbox doet het nog steeds goed *klopt op ongelakte eikenhout. Ik zit eigenlijk te wachten op de spring update ben benieuwd wat er komen gaat

[ Voor 9% gewijzigd door Kaasje123 op 04-04-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sekeroglan schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:43:
[...]

Bij mij piept hij niet in elkgeval en volgens mij hoort het niet zo te zijn. Ga anders terug met je klacht en misschien krijg je een nieuwe mee.

Kan die piep misschien ook komen door een storing(magnetisch veld)??

Edit: srry dubbel post :$
Neuh, geen storingen. Gewoon defect. Ik heb ze even gebeld, en ze hebben een zogenaamde '14 dagen omruilgarantie' dus ik kan gewoon teruggaan en een nieuwe ophalen. Wel mooi dat ik deze kocht als 'ik ben de laatste' exemplaar (en dus gekocht voor 150 euro en geen 257) omdat de doos een beetje gescheurd was. Hij was al eens gekocht en gebruikt zag ik op de HD. Maar waarschijnlijk teruggebracht vanwege de voeding. En nu nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaasje123 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:50:
[...]
Ik zit eigenlijk te wachten op de spring update ben benieuwd wat er komen gaat
Is die bevestigd, of vermoed je dat ie komt omdat ie vorig jaar ook was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:32
[...]

Ik vind het ook een lastig spel en het begint op ten duur nogal te vervelen als je weer een paar retards ergens vandaan moet redden die altijd nét het tegenovergestelde doen van wat jij doet, want ik vind dat de AI van die hosties nogal laag is.

Ik krijg de laatste tijd steeds vaker de "disc unreadable" error :'), is daar iets tegen te doen of moet ik hem dan opsturen naar MS? Vooral bij Forza Motorsport :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-07 14:24
:| waar haal jij zulke koopjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MochiGohan schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:20:
[...]

Perfect Dark en Condemned heb ik van een vriend overgekocht. Die werd misselijk van die games en wilde er vanaf. Dead Rising heb ik gewoon van een andere vriend overgekocht.

Ik heb ze overigens nog niet binnen. Binnenkort maar een keer ophalen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 04-04-2008 10:44 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MochiGohan schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:20:
[...]

Ebay???? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-07 10:32
Same here, Microsoft gebeld en een nieuwe voeding gekregen. Deze piept minder hard maar piept nog steeds.... (ook 175 watt versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 08:09
jeeej, xbox 360 ELITE :/ gister overleden.
Geloof je toch niet, dacht ik haal een elite (op de dag dat tie uit kwam in nederland) verbeterde koeling enzo.
Maar niet dus. Hij was ruim een half jaar oud :s

Maargoed, ik ga binnen kort gta maar is bestellen, hopen dat me xbox dan al terug is.

[ Voor 17% gewijzigd door Stollie op 04-04-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:47:
[...]

Same here, Microsoft gebeld en een nieuwe voeding gekregen. Deze piept minder hard maar piept nog steeds.... (ook 175 watt versie)
K dan... Ik ga eerst bij de MM terug, de hele zooi omruilen. Piept ie dan nog, kan ik altijd Microsoft eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 11-07 14:24
Op ebay zie ik de laatste paar maanden Dead Rising gewoon voor 20 euro incl van eigenaar wisselen, dat vind ik best veel als hij nieuw nog maar 29 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
[...]

DR is niet lastig. Alle andere games zijn gewoon veel te makkelijk. ;)

Het mooie van het spel vind ik de droge humor en de mix tussen fun achievements en presatie achievements.

Fun zoals geef 10 zombies een masker en duw 50(ofzo) zombies aan de kant met een parasol, spring x aantal meter met motor, dood x.xxx.xxx aantal zombies en schiet helicopter neer.
En prestatie achievements als fotografeer alle overlevenden en red x aantal overlevenden.

Ik heb me er uren mee vermaakt. En helaas is mijn 360 op dit moment op reis voor een gratis maandje live, maar als hij terug komt zal ik DR zeker weer eens er in stoppen om wat van de moeilijkere achievements te doen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik wil dead rising altijd nog een keer halen voor goedkoop. Lijkt me geweldig leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 11-07 14:46

ijskonijn

Now MOVE!

Hij ligt nu voor 29 euro in de winkels, is een zeer mooie prijs voor een vette game waar je zeker weten veel plezier van zult hebben :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
yzf1kr schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:18:
[...]

DR is niet lastig. Alle andere games zijn gewoon veel te makkelijk. ;)

Het mooie van het spel vind ik de droge humor en de mix tussen fun achievements en presatie achievements.
Frank the Pimp en Frank the Saint.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161981

Hoi,

Ik heb gister een nieuwe controller gekocht, en hij doet het wel perfect enzo maar met Halo 3 heb ik problemen met de scherm.

Mijn tv is een 50" Plasma van samsung, ik gebruik een HDMI ingang 1024x720, ik kan ook 1360*768.

Maar met Halo 3 multiplayer (dus met 2 joysticks, 3 heb ik niet dus ook niet getest) Krijg ik 2 zwarte randen aan de rand! :P

zie foto >
Afbeeldingslocatie: http://i98.photobucket.com/albums/l269/ltgmckenzy/Emre/03042008015.jpg

Hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59732

Anoniem: 161981 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:42:
Hoi,

Ik heb gister een nieuwe controller gekocht, en hij doet het wel perfect enzo maar met Halo 3 heb ik problemen met de scherm.

Mijn tv is een 50" Plasma van samsung, ik gebruik een HDMI ingang 1024x720, ik kan ook 1360*768.

Maar met Halo 3 multiplayer (dus met 2 joysticks, 3 heb ik niet dus ook niet getest) Krijg ik 2 zwarte randen aan de rand! :P

Is spijtig genoeg zo in dit spel, en dus niet te verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59732 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:45:
[...]

Kan ik de splitscreen niet links/rechts doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-07 13:26
Anoniem: 59732 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:45:
[...]

Bij mijn Philips LCD kan ik hem op 'automatisch' modus zetten, waardoor het scherm zelf het beeld opblaast. Misschien kan je dat ook instellen op je Samsung.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Lud0v1c schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:49:
[...]

Bij mijn Philips LCD kan ik hem op 'automatisch' modus zetten, waardoor het scherm zelf het beeld opblaast. Misschien kan je dat ook instellen op je Samsung.
jah alleen dan moet je oppassen dat de verhoudingen nog wel kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lud0v1c schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:49:
[...]

Nope, ik kan 'm niet op automatisch zetten, alleen 4:3, 16:9 en super zoom.
Mischien een wijziging in de resolutie? bijv op 480p? of 1080i?

/edit; Ik heb 'm gewijzigd naar 480p En ik heb nu volle beeld! maar het ziet er wel lelijk uit :( kan maar niet anders dan.. damn bungie :P

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 161981 op 04-04-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Anoniem: 161981 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:42:
Hoi,

zie foto >
[afbeelding]

Dit is bij iedereen zo in Halo 3 (met een breedbeeld scherm), ze hebben dit gedaan zodat de verhoudingen gelijk blijven en dus altijd 16:9. vandaar dat hij niet de volledige breedte pakt. Bij mij precies hetzelfde op mijn 32" scherm. Je kunt hem wel vergroten maar dan krijg je een vertrokken beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Opzich heel logisch dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je voor jouw reactie, hier heb ik heel veel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Anoniem: 161981 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:12:
[...]

ow sorry, ik zal even Halo3 voor je omprogrammeren zodat je lekker fullscreen kunt gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161981 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:12:
[...]

Hij vindt de uitleg van de persoon boven hem heel logisch. Ik ook trouwens? Wat wil je nu, dat we iets mogelijk maken wat echt niet kan? Dat we je vertellen wat je wil horen? Het KAN NIET anders... En op zich heel logisch ook.

Singleplayer halo 3: 16:9

Splitscreen halo 3: 2x 16:9 boven elkaar: 16:18 (wat het sowieso al niet is). Dus er is reeds wat met de verhoudingen getweakt (door bungee) om split screen mp mogelijk te maken.

Anders zou je mensen die split screen multiplayer spelen een oneigenlijk voordeel moeten geven (veel bredere FOV) of oneingenlijk nadeel (veel clipping in de hoogte).

Wees blij dat er nog een consolespel is dat splitscreen mp ondersteunt, dat is tegenwoordig zeldzaam aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rev! schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:14:
[...]

ow sorry, ik zal even Halo3 voor je omprogrammeren zodat je lekker fullscreen kunt gamen
Nee hoor dat hoeft niet! ik weet voldoende, en als je mijn edits leest zie je dat ik al een oplossing heb gevonden. Dus dan hoef jij niet minder leuke reacties te posten hier. ik weet gewoon genoeg punt :D

Bedankt voor de mensen die mij geinformeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 251512 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:09:
[...]

Dit is bij iedereen zo in Halo 3 (met een breedbeeld scherm), ze hebben dit gedaan zodat de verhoudingen gelijk blijven en dus altijd 16:9. vandaar dat hij niet de volledige breedte pakt. Bij mij precies hetzelfde op mijn 32" scherm. Je kunt hem wel vergroten maar dan krijg je een vertrokken beeld.
Het lijkt met dat het meer is gedaan om op een simpele manier nog goede performance te halen (de resolutie is immers kleiner). De aspect ratio moet goed zijn voor het totale scherm. Als je 2 gedeeltes hebben hoeven die niet 16:9 beide te zijn. Het is al klein, dan kunnen ze net zo goed wat meer aan zijkant erbij doen. (de viewport breder maken dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
He luitjes,

Ik ben vandaag maar eens even wezen shoppen bij de MM dus ik heb nu een X360 aangeschaft _/-\o_

Heb alleen even een paar vraagjes:

Ik wil een 2.1 geluidssetje (logitech x230?) erop aansluiten, maar ik gebruik dus een HDMI kabel van mn xbox naar mijn TV. Hoe moet ik dit nu allemaal aansluiten? Moet ik er nog wat bij kopen?

Zijn er meer mensen hier die een 2.1 setje hebben aangesloten op hun X360? Zo ja, wat raden jullie mij aan?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
Ik weet niet hoe dat bij de andere versies zit, maar ik krijg bij mijn elite een extra audio kabeltje erbij waar zowel tulp als optisch opzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het eigenlijk dat er in de 360 versie van Assassins Creed een paar levels zijn weggelaten omwille van het dvd <=> blu ray verhaal? Heb ik daarnet nog van iemand gehoord, maar lijkt me redelijk op niets gebaseerd?

Is er trouwens iemand die beide versies al heeft vergeleken qua graphics? Want ik las daarnet een review in de pc gameplay over de pc versie, en daar vinden ze de graphics echt prachtig. Wind door de kledij, mooie uitzichten, prachtige gezichtsanimaties, coole moves...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

nope, niets weggelaten

graphics maken niet veel verschil. enige verschil in AC versies is dat de pc wat extra missies heeft om wat meer variatie aan te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Jaguar645 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:35:
Ik weet niet hoe dat bij de andere versies zit, maar ik krijg bij mijn elite een extra audio kabeltje erbij waar zowel tulp als optisch opzit :)
Weet jij of iemand anders waar je die extra audio kabeltje los kan kopen? Ik heb gekeken naar webshops voor accessoires, maar ik kan hem nergens vinden.

Heb je dan deze kabel nodig om een 2.1 set erop aan te sluiten?

Moet ik dan nog zo een kabel kopen om de jack in subwoofer te doen en de tulp in die audio kabeltje van de xbox360?

Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-online.nl/productimages/1228.jpg

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 13-07 22:22
Misschien was het al bekend maar bij consoleshop is Jericho en Kane& Lynch: Dead Men nu maar €25 per stuk, gratis verzending.
http://www.consoleshop.nl...peciale-aanbiedingen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Anoniem: 243552 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:58:
nope, niets weggelaten

graphics maken niet veel verschil. enige verschil in AC versies is dat de pc wat extra missies heeft om wat meer variatie aan te brengen
Nog meer missies?
Ik vond het grafisch een werkelijk fantastische game. Wanneer ik van zo'n toren naar beneden dook, had ik echt last van hoogtevrees.
De tearing was echter wel heel storend, echt for hoor.

Vond het n bijzondere game met mooie nieuwe dingen, maar n groot nadeel was toch wel de eentonigheid van de missies. Als je eenmaal door hebt hoe je t beste kan vechten, is de spanning er wel vanaf.
Vraag me dus af waarom er nog meer missies in de pc versie zit. Toch gaf het een goede indruk naar de vrijheid van bewegen in de games die we in de toekomst gaan krijgen.
Je kon toch bijna overal op klimmen, dat was toch erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ipv 6 (ja toch) manieren om aan info te komen zijn het er 9 (als ik het goed heb)

de moeilijkheidsgraad die de game op het einde had was leuk dat moest in de 3e stad ofzo al op het moment dat men wist dat er een assasin rondliep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Anoniem: 131051 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:22:
[...]

Over een jaar koop je een standalone BD speler voor 200 euro. (ze zijn nu al 399/449 voor merken zoals panasonic ed). Staat heel wat beter in een mooie multimedia setup. Zijn specifiek ontworpen om maar één ding te doen: blu ray kijken. Hebben een status schermpje vooraan (altijd handig), passen in een normale mediatower. Verbruiken veel minder stroom, maken veel minder lawaai...

Alleen maar voordelen. Voor wie nu nog geen blu ray speler heeft, en wacht op een add on van microsoft kan net zo goed wachten op betaalbare stand alone spelers. (het feit dat hij wacht betekent dat het toch niet zo een haast heeft). En terecht, pas als het aanbod groot is, en je blu ray's ook in de plaatselijke supermarkt kan vinden, wordt het interessant. Till then: dvd
Ik koop dan liever n ps3 voor €400 inclusief n game. Heb je n hele goede Blu-ray speler en je kan er nog op gamen ook. Bovendien wordt deze regelmatig geupdate, ook belangrijk.

Er zijn in het buitenland zat Blu-ray films te koop voor €15 en als je eenmaal hd hebt gezien dan wil je nooit meer anders. Ik wacht niet meer op de add-on van Microsoft, ben een beetje moe geworden door dat geheimzinnige ontkennen dat er n Blu-ray add-on komt.
Marc3l schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:41:
Spelen er hier ook mensen Project Gotham Racing 4?
Zit er aan te denken om deze te halen, alleen lees wat slechte ervaringen online (daar speel ik toch meest).

Vond de demo toch wel leuk ondanks ik ook Forza heb. Afgezien van het realisme vind ik de tracks een stuk leuker om te rijden in pgr4 :)
Online heb ik PGR4 nog niet gespeeld, maar ik vind de single player bijzonder mooi. De graphics en vooral de circuits en gebouwen zijn vele malen mooier dan Forza2.
Je moet PGR4 echter wel met t stuurtje spelen, dan heb je wat meer realisme en is het leuker: net voor de bocht terugschakelen en dan driftend de bocht door! :)
Ook het geluid is heel mooi gedaan.
Forza2 is natuurlijk realistischer, maar de circuits daarin zijn vaak nogal saai. De circuits in PGR4 zijn stukken mooier. Ook leuk gedaan is het weer: grote plassen op de weg als het gaat regenen en dan aquaplanning net voor de bocht, prachtig.

Ik vond de foto's van de nieuwe game van GRID behoorlijk veel lijken op PGR4.

[ Voor 29% gewijzigd door Ferry34 op 04-04-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:16
Heb nu ook een Xbox 360 Pro (HDMI, Falcon, Benq Drive) bij de intertoys gehaald(bij de MM kreeg je er geen 2 spellen bij). Alleen piept mijn controller (left thumbstick) als ik deze draai/beweeg. Kan ik alleen met de controller terug gaan, zodat ik een nieuwe krijg? Of moet ik met mijn hele xbox(in doos en al) terug gaan?

En een vriend van mij heeft ook een Xbox 360, en als je zijn powerbutton in drukt voel je echt een klik. Bij mij is deze nogal "zacht" en hoor je niks. De xbox gaat wel gewoon aan. Opzich vind ik het niet heel erg, maar kan hier wat fout zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Je kan beter MS zelf bellen, zelf had ik ook een kappote controller direct na aankoop(B knop werkte niet) MS heeft me een nieuwe controller opgestuurt en de oude mocht ik houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Rev! schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:07:
Je kan beter MS zelf bellen, zelf had ik ook een kappote controller direct na aankoop(B knop werkte niet) MS heeft me een nieuwe controller opgestuurt en de oude mocht ik houden :)
Hmm, ruik ik daar een gratis controller? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13087

barzi schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:06:
En een vriend van mij heeft ook een Xbox 360, en als je zijn powerbutton in drukt voel je echt een klik. Bij mij is deze nogal "zacht" en hoor je niks. De xbox gaat wel gewoon aan. Opzich vind ik het niet heel erg, maar kan hier wat fout zijn?
Je kunt 'm toch gewoon met je controller aanzetten? Ik begrijp dat je 't natuurlijk liever perfect hebt, maar ik vind dat toch duidelijk een betere manier van aanzetten.. anders moet je alsnog je controller aanzetten namelijk ,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07 18:28
Ferry34 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:35:

Online heb ik PGR4 nog niet gespeeld, maar ik vind de single player bijzonder mooi. De graphics en vooral de circuits en gebouwen zijn vele malen mooier dan Forza2.
Je moet PGR4 echter wel met t stuurtje spelen, dan heb je wat meer realisme en is het leuker: net voor de bocht terugschakelen en dan driftend de bocht door! :)
Ook het geluid is heel mooi gedaan.
Forza2 is natuurlijk realistischer, maar de circuits daarin zijn vaak nogal saai. De circuits in PGR4 zijn stukken mooier. Ook leuk gedaan is het weer: grote plassen op de weg als het gaat regenen en dan aquaplanning net voor de bocht, prachtig.

Ik vond de foto's van de nieuwe game van GRID behoorlijk veel lijken op PGR4.
Idd circuits zien er stukken beter uit en er zit wat meer actie in.
Stuurtje zit er niet in, speel altijd op de bank dus dan gaat dat niet werken.
Heb pgr4 wel net besteld bij play.com, 25euro is wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

barzi schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:06:
Heb nu ook een Xbox 360 Pro (HDMI, Falcon, Benq Drive) bij de intertoys gehaald(bij de MM kreeg je er geen 2 spellen bij). Alleen piept mijn controller (left thumbstick) als ik deze draai/beweeg. Kan ik alleen met de controller terug gaan, zodat ik een nieuwe krijg? Of moet ik met mijn hele xbox(in doos en al) terug gaan?

Die "piep" heeft mijn HDMI, Falcon, Benq ook last van.. Beetje vreemd, heb het ook eigenlijk alleen als ik 5 minuutjes Forza gespeeld heb. Net alsof die door overmatig gebruik gaat piepen o.i.d.
Nu vind ik het niet super storend, maar ik vraag me af of er nog meer mensen dit "probleem" hebben ;)..

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Kecin schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 01:08:
[...]

Die "piep" heeft mijn HDMI, Falcon, Benq ook last van.. Beetje vreemd, heb het ook eigenlijk alleen als ik 5 minuutjes Forza gespeeld heb. Net alsof die door overmatig gebruik gaat piepen o.i.d.
Nu vind ik het niet super storend, maar ik vraag me af of er nog meer mensen dit "probleem" hebben ;)..
Ik heb een ook 360 HDMI, Falcon en BenQ drive. Ik heb nergens last van met die controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Rev! schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:07:
Hmm oke. Ik heb dan de klantenservice proberen te bellen op mijn mobiele telefoon(geen huistelefoon meer), maar deze kan ik niet bereiken met mijn mobiel. Weet iemand ook een nummer die ik wel kan bereiken met mijn mobiel?

Gevonden op de site(stond dus niet op het papier van de Xbox)!

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 05-04-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Die piep had mijn nieuwste controller ook, is na een week of 2 veel ermee gamen gewoon weg :)
En mijn powerbutton klikt ook niet, maar werkt gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ik heb wel dat, wanneer er geen DVD in de lade ligt, hij 2x BRRRR doet. Verder geen problemen overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
lol @ weirde xbox geluiden

piep + BRRRRR

Mijnes doet zmmmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:41
Mijnes doet als ik een spel speelt "Whoesh" en stijgt dan bijna op ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mijn Xbox drive kraakt en rammelt een beetje, maar hij leest wel goed op een 5 speed :)

Overigens heb ik een raar probleem.Als ik druk op de frontplate rond de powerbutton, dan gaan de groene ledjes door het ronde patroon heen bewegen. Dus van plaats 1 naar plaats 2. Hoe harder ik druk, hoe verder de leds gaan draaien.. Wie heeft dit probleem nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
daandegoeiste schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:36:
Mijn Xbox drive kraakt en rammelt een beetje, maar hij leest wel goed op een 5 speed :)

Overigens heb ik een raar probleem.Als ik druk op de frontplate rond de powerbutton, dan gaan de groene ledjes door het ronde patroon heen bewegen. Dus van plaats 1 naar plaats 2. Hoe harder ik druk, hoe verder de leds gaan draaien.. Wie heeft dit probleem nog meer?
Geen uberlange laadtijden? 8)7

Sony: 'Microsoft heeft zichzelf uit de next-gen race gegooid'
http://www.xboxonly.nl/ni...de_next-gen_race_gegooid/

Wat vinden jullie? Ik vind het een beetje onzin, aangezien de Xbox 360 ook nog met Xbox only games komt..
Ook vind ik het best raar dat ie Haze niet noemt, ook een (verwachte) topspel. Er waren geruchten dat ie toch naar de Xbox 360 zou komen, misschien is dat toch waar?

[ Voor 29% gewijzigd door Perzikvrucht op 05-04-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:00
Nah dit jaar nog niet, mischien volgend jaar wel.
Er komt nog GTA4, Gears 2, Alan Wake, Too Human, Banj Kazooie (hopelijk dit jaar)
Meer schiet me zo niet te binnen maar dit een een lijstje waar ik het wel mee kan doen :)

Zijn er verder nog rpg's in de maak voor de 360 eigenlijk?
Behalve Mass Effect 2 en Fable 2, oh ja, Fable 2 is ook nog dit jaar gepland.

[ Voor 24% gewijzigd door Mutatie op 05-04-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Mutatie schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:57:
Nah dit jaar nog niet, mischien volgend jaar wel.
Er komt nog GTA4, Gears 2, Alan Wake, Too Human, Banj Kazooie (hopelijk dit jaar)
Meer schiet me zo niet te binnen maar dit een een lijstje waar ik het wel mee kan doen :)

Zijn er verder nog rpg's in de maak voor de 360 eigenlijk?
Behalve Mass Effect 2 en Fable 2, oh ja, Fable 2 is ook nog dit jaar gepland.
Lost Odyssey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
De controller piept (zo'n analoge stick), de Xbox zelf niet.
barzi schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:12:
[...]
Sony vergeet dat MS de prijs én de games library mee heeft.
De 360 heeft al een gigantische library met topgames die zelfs 1 of 2 jaar na de release nog prima speelbaar zijn, de PS3 heeft dat niet. Die moet het echt hebben van die paar games die ze dit jaar gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 03:13

Armada

-Wat wil je weten?-

barzi schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:12:
[...]

Wat vinden jullie?
Dat er weer een gamesite is die een quote aandikt om een beetje nieuws te presenteren? In de quote wordt duidelijk aangegeven 'may have' , dus Sony is er ook niet zeker van dat MS geen toptitels heeft. En tja, het was natuurlijk altijd al bekend dat Sony pas in 2008 met titels uit zou komen die de moeite zijn en dat MS al veel projecten in 2007 gereed had. Qua timing was eind vorig jaar al bekend dat dit een minder jaar voor MS zou worden. Persoonlijk zit ik ook maar op een titel of 2 te wachten, de reden dat ik later dit jaar hoogstwaarschijnlijk een PS3 erbij neem. Je zal ook zien dat door de hogere produktiekosten er wat meer gaten vallen in releaselijsten tussen de AAA-titels. Ook aan Sony's zijde.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:00
Ja amai. Die is al lang en breed uitgespeeld :P
Ik was benieuwd of er nog wat in de maak is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

genoeg goeds voor de 360 hoor

halo wars
fable 2 (hoop zo dat die echt top word)
GoW 2
Far Cry 2 (is toch exclusief 360 voor consoles?)
ninja gaiden 2

dat zijn de exclusives

GTA 4 (ook nog exclusive content)
End War
Alan Wake
Mercenaries 2: World in Flames
Battlefield: Bad Company
Soul Calibur IV (wij krijgen yoda xD)
Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Star Wars: The Force Unleashed
Unreal Tournament III

dat zijn zo'n beetje de topgames, van dit jaar