Anoniem: 131051 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:22:
[...]
Over een jaar koop je een standalone BD speler voor 200 euro. (ze zijn nu al 399/449 voor merken zoals panasonic ed). Staat heel wat beter in een mooie multimedia setup. Zijn specifiek ontworpen om maar één ding te doen: blu ray kijken. Hebben een status schermpje vooraan (altijd handig), passen in een normale mediatower. Verbruiken veel minder stroom, maken veel minder lawaai...
Alleen maar voordelen. Voor wie nu nog geen blu ray speler heeft, en wacht op een add on van microsoft kan net zo goed wachten op betaalbare stand alone spelers. (het feit dat hij wacht betekent dat het toch niet zo een haast heeft). En terecht, pas als het aanbod groot is, en je blu ray's ook in de plaatselijke supermarkt kan vinden, wordt het interessant. Till then: dvd
Ik koop dan liever n ps3 voor €400 inclusief n game. Heb je n hele goede Blu-ray speler en je kan er nog op gamen ook. Bovendien wordt deze regelmatig geupdate, ook belangrijk.
Er zijn in het buitenland zat Blu-ray films te koop voor €15 en als je eenmaal hd hebt gezien dan wil je nooit meer anders. Ik wacht niet meer op de add-on van Microsoft, ben een beetje moe geworden door dat geheimzinnige ontkennen dat er n Blu-ray add-on komt.
Marc3l schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:41:
Spelen er hier ook mensen Project Gotham Racing 4?
Zit er aan te denken om deze te halen, alleen lees wat slechte ervaringen online (daar speel ik toch meest).
Vond de demo toch wel leuk ondanks ik ook Forza heb. Afgezien van het realisme vind ik de tracks een stuk leuker om te rijden in pgr4

Online heb ik PGR4 nog niet gespeeld, maar ik vind de single player bijzonder mooi. De graphics en vooral de circuits en gebouwen zijn vele malen mooier dan Forza2.
Je moet PGR4 echter wel met t stuurtje spelen, dan heb je wat meer realisme en is het leuker: net voor de bocht terugschakelen en dan driftend de bocht door!
Ook het geluid is heel mooi gedaan.
Forza2 is natuurlijk realistischer, maar de circuits daarin zijn vaak nogal saai. De circuits in PGR4 zijn stukken mooier. Ook leuk gedaan is het weer: grote plassen op de weg als het gaat regenen en dan aquaplanning net voor de bocht, prachtig.
Ik vond de foto's van de nieuwe game van GRID behoorlijk veel lijken op PGR4.
[
Voor 29% gewijzigd door
Ferry34 op 04-04-2008 23:42
]