Bericht hierboven
Hopelijk tot de volgende HW-LAN/Terw_Lan, want daar kunnen we je natuurlijk niet missen
Betekent dit nu ook dat we je geen profielterrorist meer mogen noemen?
[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 01-04-2008 00:26 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
We hebben een periode intensief samengewerkt, waarbij we op z'n zachtst gezegd wel een of twee meningsverschilletjes te overwinnen hadden, maar wat toch wel mijn belangrijkste constatering was over jou is dat er hier op GoT maar weinig mensen ooit tegen jou op hebben gekund qua hart voor je club en je tomeloze inzet om het de mensen waar je verantwoordelijk voor was te behagen en naar de zin te maken, soms tot op niveaus waar ik echt stomverbaasd over was
Geniet van het vrije leventje en iets zegt me dat ik je nog wel ergens op een meet tegen het lijf loop
Respect... Dank je voor je inzet, het lijkt mij duidelijk dat het niet voor niets is geweest
🌞🍃

ARME AOW’er
Tot ziens op de HW_LAN/Terw_Lan en anders tot ziens als één of ander moderator
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Maar iig hartelijk bedankt voor de jaren hier op GoT en je bijdrage aan de community
Het is ook tekenend voor je dat je plek nu door twee personen gevuld zal moeten worden. Daarmee wil ik niets af doen aan je opvolgers, beide zeer capabel en absoluut waardige opvolgers.
Heel veel dank en ik weet en hoop zeker dat we elkaar nog heel lang gaan zien en bezighouden.
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Verwijderd
overigens ben ik heel erg nieuwsgierig naar die hier zijn mijn foto's thread van hlpdsk
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik wens je een relaxt GoT-bestaan in het zwart. Dat zal eerst wederzijds onwennig zijn, maar hopelijk zal het je ook veel voldoening geven. Heel veel succes verder!
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
PS ik mis de oldschool look van GoT die in de TS van de link staat....dat blauw; zo was het indd toen ik hier kwam!
T60P Widescreen
Ik ga er vanuit dat we niet hoeven te zeggen dat je wel langs moet blijven komen
Neem een aboSeesar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 05:35:
PS ik mis de oldschool look van GoT die in de TS van de link staat....dat blauw; zo was het indd toen ik hier kwam!
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Kaj.

9 jaar.. is het al weer zo lang geleden
De islam kan uw vrijheid schaden
Dat is japans voor "Thanks" aldus google translateSandeR schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 07:59:
Wat betekenen die ありがとう! eigenlijk onderaan Kaj's reactie ?
Kaj. was wel de laatste van wie ik had verwacht om weg te gaan

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Bedankt
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Je bent mij vergeten in je oud-crew bedank lijstje
En voor dat Han hierop reageert: niet zo bijdehand ja
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Vanzelfsprekendmomania schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:01:
Thanks!
[small]Je bent mij vergeten in je oud-crew bedank lijstje![]()
Of moet ik dat persoonlijk opvatten?
Kaj, nogmaals hartstikke bedankt
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
In dat geval past niets anders dan een diepe buiging...
Ook wij hebben, zeker toen ikzelf net begon in de crew ook stevige discussies gehad, maar daarvan heb ik vooral veel kunnen leren, en bovenal was het ook vanuit die positie prettig dat zulke discussies ook duidelijk gericht waren op constructieve oplossingen, en deze imho ook meermaals brachten, juist doordat er misschien stevig, maar ook open gediscussieerd werd .
点
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

And welkom to the darkside...
momania schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:01:
Je bent mij vergeten in je oud-crew bedank lijstje![]()
Of moet ik dat persoonlijk opvatten?
En voor dat Han hierop reageert: niet zo bijdehand ja

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Like: achter de archiefkast
[ Voor 19% gewijzigd door DPhoenix op 01-04-2008 11:34 ]
AULXJMHR
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Kaj, bedankt voor al je geleverde werk!
Verwijderd
Mocht dat niet zo zijn, succes dan verder
Money for nothin' and your chicks for free

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
[ Voor 22% gewijzigd door --WaaZaa-- op 01-04-2008 15:01 ]
prutsert
tegen wie moeten we nu vervelend doen in DC ?
https://fgheysels.github.io/
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Tot ziens.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Kaj. .... bedankt !
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
IRL heet hij anders gewoon Kaj hoorYoeri schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:07:
Iedereen die Kaj bedankt heeft moet zich heel hard gaan schamen
Kaj. .... bedankt !
Anders kunnen we ook zeggen, /106, heel erg bedankt (maar dat is nog onpersoonlijker
[edit]
Eigenlijk is /79 beter op z'n plaats dan
[ Voor 7% gewijzigd door TERW_DAN op 01-04-2008 19:52 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
幸運にあなたの人生の残りの部分です。
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Zal een rare gewaarwording zijn als je daadwerkelijk op zwart bent...
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Beware, young Jedi.. powerful the dark side is
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
strikt genomen klopt de topictitel niet helemaal... Kaj. is namelijk nog helemaal geen 9 jaar niet-zwart geweest
Wel.Terw_Dan schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:08:
[neuzelmode]
strikt genomen klopt de topictitel niet helemaal... Kaj. is namelijk nog helemaal geen 9 jaar niet-zwart geweest
[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 14:47 ]
Ow? Voor zover ik weet bestaat GoT al sinds 1998, toch? Ik weet dat mijn tijdlijn juni 1999 zegt maar dat klopt niet helemaal.Terw_Dan schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:08:
[neuzelmode]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Welkom terug bij de grijze(zwarte) muizen !
Sinds (Juli) 1998 inderdaad.. Maar de rode kleur voor de crew (überhaupt verschillende kleuren) waren er vroeger inderdaad niet. Dat is pas ergens in 2001 geweest meen ik.-NMe- schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:26:
[...]
Ow? Voor zover ik weet bestaat GoT al sinds 1998, toch? Ik weet dat mijn tijdlijn juni 1999 zegt maar dat klopt niet helemaal.
In ieder geval nadat een of andere grapjas die de naam lcestorm had geregistreerd (met een kleine L dus) om een of ander reltopic te starten in LA.
Crew is niet altijd gekleurd geweest-NMe- schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:26:
[...]
Ow? Voor zover ik weet bestaat GoT al sinds 1998, toch? Ik weet dat mijn tijdlijn juni 1999 zegt maar dat klopt niet helemaal.
waarom onthoud ik dit soort dingen eigenlijk?
Bedankt voor alles en succes

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
thnx
Zoek ik 't ergens anders, mijn vertier.
Dan maar even weg van GoT,
Want sommige 'grappen' zijn te zot.
Maar dit is dan toch echt,
Al is de timing wel wat slecht.
Met ook nog een raar draadje in de HK,
Dacht daarom zelfs meer dan twee keer na.
Iemand kwam met 8 jaar en 100.000 post op de proppen,
En besloot ineens daar maar mee te stoppen.
Begon mij hierdoor iets af te vragen,
Maar het was achteraf voor een paar dagen.
Op zich was het best fraai,
HlpDsK de bot van Kaj.
Dat blijkt dus niet te kloppen,
Dus die zaak nog maar niet stoppen.
Negen jaar is een lange tijd,
Waarin je een groot deel aan GoT hebt gewijd.
Stel daarom een andere kleur voor en niet dat zwart,
Zo blijf je, als eer, toch nog wat apart.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
Kaj. , het ga je goed. Bedankt voor de vele jaren inzet.

Bedankt iedereen eigenlijk; het is inderdaad niet altijd zonder slag of stoot gegaan, maar ik denk dat we d'r allemaal beter van zijn geworden.
Ja, jullie zien het; het was geen grap, ik ben er echt mee gestopt.
Wel even wennen zo, zonder knoppen, extra crewforums en rode kleur, maar alles went.
Eerst maar eens de werkzaamheden voor Anime 2008 afmaken en dan maar eens verder zien. Ik heb ineens wel een zooi vrije tijd.
En weer een oudgediende verlaat het pand.
Bedankt voor alles wat je al die jaren gedaan hebt.
En sjees, weer een icoon minder in de crew
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Nou ja bedankt voor alles dan maar!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Het was fijn samenwerken destijds.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Thx voor al je inzet
Ik lees het nu pas! Kom niet zovaak in Lieve Adjes of het Mededelingen forum.
Jammer, je hebt het echt lang volgehouden
Grappig trouwens dat jij ook op 1 april ermee gestopt ben, ik namelijk ook destijds.
Maargoed, we zullen je vast nog dagelijks zien posten.
[ Voor 18% gewijzigd door Tom op 04-04-2008 23:12 ]
Wat leuk dat je mij in je lijstje noemt, ook al heet ik hier al een mooi poosje geen Jotti meer (en post ik amper meer op GoT). Ook ik denk nog altijd met een goed gevoel terug aan de tijd dat ik met je in de crew zat, ook al is dat alweer eeeeuwen geleden
Veel plezier met wat je allemaal gaat doen. Je inbreng gaat ongetwijfeld gemist worden.
さようなら
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Veel plezier met al je nieuwe vrije tijd, baas
Verwijderd
Geniet van je vrije tijd net als BalusC doet!