Mijn Asus P5E heeft een probleempje denk ik. Het scherm blijft zwart. Geen piepjes, geen post, scherm gaat niet eens aan.
Nu heb ik vanmiddag nog gewoon kunnen computeren, net als die 5 weken daarvoor, nooit een probleem gehad. Totdat ik vanmiddag mijn PC uitzette, ging eten en daarna ging sporten. Ik kwam thuis en keek naar de PC. Ik zag een BSOD (die dus 2 uur lang zo heeft gestaan). De BSOD gaf een "NTFS.sys" error. Nou, dat lijkt me nou niet echt een hardwarematige fout.
Ik reset dus de PC maar het scherm blijft zwart.
Zet de PC uit en ga even wat drinken en probeer het nog eens. Scherm blijft zwart.
Ik haal hem een minuut van de stroom af. Zet hem weer aan. Scherm blijft zwart.
Ik reset de Bios. Scherm blijft zwart.
Ik probeer de andere videokaart. Scherm blijft zwart.
Ik probeer maar 1 reepje geheugen. Scherm blijft zwart.
Ik koppel alle SATA, IDE en USB af. Scherm blijft zwart.
Ik zoek op internet, maar vind vrij weinig. Alleen dat dit probleem wel eens voorkomt als je je PC reset, maar dan is het een kwestie van even uit en aanzetten en hij doet het weer. Nu blijft het scherm elke keer zwart.
Het gekke is dat wel mijn harddisks opspinnen, videokaarten even blazen maar geen piepjes. (Het kan zijn dan windows gewoon laad?)
Wat zou het probleem kunnen zijn? Aangezien ik 2 videokaarten heb geprobeert, alles heb afgekoppeld (behalve een andere CPU/RAM)?.
Specificaties:
Asus P5E
Intel E6850 (Werkt al tijden perfect op 3.6Ghz)
2x HD3870 Crossfire
4x 1GB Team Xtreem DDR2 800 (Micron D9)
2x WD 320GB SataII in RAID 0
Ik hoop dat we het zo kunnen fixen aangezien ik niet zit te wachten op een RMA procedure.
Nu heb ik vanmiddag nog gewoon kunnen computeren, net als die 5 weken daarvoor, nooit een probleem gehad. Totdat ik vanmiddag mijn PC uitzette, ging eten en daarna ging sporten. Ik kwam thuis en keek naar de PC. Ik zag een BSOD (die dus 2 uur lang zo heeft gestaan). De BSOD gaf een "NTFS.sys" error. Nou, dat lijkt me nou niet echt een hardwarematige fout.
Ik reset dus de PC maar het scherm blijft zwart.
Zet de PC uit en ga even wat drinken en probeer het nog eens. Scherm blijft zwart.
Ik haal hem een minuut van de stroom af. Zet hem weer aan. Scherm blijft zwart.
Ik reset de Bios. Scherm blijft zwart.
Ik probeer de andere videokaart. Scherm blijft zwart.
Ik probeer maar 1 reepje geheugen. Scherm blijft zwart.
Ik koppel alle SATA, IDE en USB af. Scherm blijft zwart.
Ik zoek op internet, maar vind vrij weinig. Alleen dat dit probleem wel eens voorkomt als je je PC reset, maar dan is het een kwestie van even uit en aanzetten en hij doet het weer. Nu blijft het scherm elke keer zwart.
Het gekke is dat wel mijn harddisks opspinnen, videokaarten even blazen maar geen piepjes. (Het kan zijn dan windows gewoon laad?)
Wat zou het probleem kunnen zijn? Aangezien ik 2 videokaarten heb geprobeert, alles heb afgekoppeld (behalve een andere CPU/RAM)?.
Specificaties:
Asus P5E
Intel E6850 (Werkt al tijden perfect op 3.6Ghz)
2x HD3870 Crossfire
4x 1GB Team Xtreem DDR2 800 (Micron D9)
2x WD 320GB SataII in RAID 0
Ik hoop dat we het zo kunnen fixen aangezien ik niet zit te wachten op een RMA procedure.