Toon posts:

Logitech Wave probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds een week een nieuw toetsenbord. De logitech wave. Alles aangesloten en werkt in princiepe wel goed. Ik heb alleen 1 groot probleem.

Als ik snel typ dan lijkt het wel of me toetsenbord het niet kan bijhouden ofzo. Als ik bijvoorbeeld een lange zin heel snel typ zonder te stoppen. Zie ik eerst niks op mijn scherm, en als ik dan 1 seconde wacht ofzo dan zie ik pas de zin die ik heb getypt.

Wie weet waar het aan kan liggen, want het is heel frusterend.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer eerst eens te achterhalen of het een hardware of software issue is. Boot eens met een livelinux distro en kijk of je hier hetzelfde probleem hebt. Op deze manier weet je aan welke kant je moet gaan zoeken.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-02 22:59
dit probleem heb ik ook weleens: als mn pc druk bezig is met berekeningen.. .het zou dus kunnen zijn dat jouw toetsenbord nog zwaarder is voor het systeem? of heb je goede specs :)

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Specs zijn:
P4 3,2 HT EMT 64
1024 geheugen
GeForce 8500GT 512 MB

Hier kan het toch niet aan liggen? Ik zal eens kijken naar die livelinux distro. Is dat een ubd? Want daar heb ik er wel verschillende van liggen, of moet het echt die van linux zijn?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-02 22:59
het maakt niet uit, zolang het maar niet gebruik maakt van je bestaande OS op je HDD :)

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Okej, ik heb inmiddels een ubcd erin gehad en daar had ik het probleem niet. Zelfs in veilige modus kon ik normaal typen zoals het hoort.

Daaruit zou dus blijken dat het in me software zit van me normale os? Hoe kan ik daar het beste achterkomen...

edit:
ik heb inmiddels onder msconfig aantal dingen uitgeschakeld, waaronder iets van logitech. Tot dusver ben ik van het probleem af! Heb de software van logitech er nog niet op geinstalleerd, ga dat ook nog even proberen kijken of dit verschil uit maakt.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 18:21 ]

Pagina: 1