Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi luitjes,

Mijn kennis op gebied van gsm's is erg matig, en ik moet er eentje aanschaffen voor een online project waar ik mee bezig ben.

Wat er zou moeten opzitten:
-quadband (of voorlopig enkel binnen Europa)
-fototoestel
-mogelijkheid om bestanden te bewerken (xml-file editen)
-mogelijkheid om bestanden te uploaden naar server (zal waarschijnlijk moeten gebeuren via php pagina waarmee ik verbinding maak, en zo m'n xml file uploaden)
-internet dus (iemand een idee hoeveel me dat kost per minuut? Ook in buitenland?)
-E-mails versturen

Wat er mag op zitten
-gps toestel (kheb gezien dat je extra bluetooth hardware kan kopen daarvoor).

Prijs: rond 350 euro of mssn wat meer

Alvast bedankt!
Jelle Bullaert

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Er is echt heel vele keus voor wat jij wilt. Ik zou op zoek gaan naar een smartphone met windows mobile of symbian en zo te lezen ben je ook een qwerty-toetsenbord nodig. Met die eisem bljven er ook nog genoeg over. Gewoon wat rondkijken en hier weer terugkomen als je twijfelt tussen een stuk of 5 modellen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al wat zitten grasduinen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer :D

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:14:
ik heb al wat zitten grasduinen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer :D
Iphone 8)

Anyway. Blackberry, Symbian OS, Windows Mobile..

All deze varianten hebben wat je nodig hebt.
Maar zoals je mischien weet. T.net is niet een winkel met bediening. Je moet zelf ook beetje onderzoeken. Geef op wat voor Phone je zoekt. en heb je vergelijkings matriaal.

er zijn 1000 en 1 toestelen op de markt!!!!!!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Yep, kga het nog eens uitchecken.
Je hoort nog van me :)

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wat betreft smartphones vind ik de Nokia E51 momenteel een van de aantrekkelijkste opties (dat is tenminste een telefoon). Als ik uitgebreid dingen zou moeten bewerken zou ik als snel voor een mini-laptopje(schermdiameter 7-10 duim) gaan icm een telefoon.

Maar er zijn zoveel mogelijkheden, het beste kun je je eisen en wensen op een rij zetten en mogelijkheden door beginnen te strepen...

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 31-03-2008 21:34 ]

Verwijderd

Jellelle, kijk gewoon eens op nieuwemobiel.nl, gebruik de zoekfunctie, kies een aantal in aanmerking komende telefoon's, vergelijk deze telefoons, eventueel door hier op GoT naar 'het grote [vul-maar-in] topic' te gaan, en maak een afweging.
GoT is niet bedoelt om aan iedereen huis-tuin-en-keuken-advies te geven. Enige inspanning is wel een vereiste.

Als je er, na het afwegen, nog niet uit bent, kun je hier vervolgens wel terecht om de knoop door te (laten) hakken. Vermeld dan duidelijk wat en waarom je voor welk dilemma je staat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.