Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[thunderbird]Inbox geheel leeg na een reboot

Pagina: 1
Acties:

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Ik word echt gek, dit is de 2e keer dat dit me gebeurt. Ik ga xp rebooten, ik sluit Tb normaal af, kom terug in Windows en Inbox is helemaal leeg, Outbox is wel orde. Het bestand Inbox waar de mails in opgeslagen worden blijkt ook 0kb te zijn geworden. Gelukkig heb ik een backup waar ook die Tb directory instaat, maar mis nu wel laatste half jaar van mijn mail. |:(

Ik kan er niks over vinden op Google, ik heb de instellingen ook al nagelopen,enige wat het zou kunnen zijn is comprimeren als dat meer bespaart dan 100kb had ik ooit aangezet, weet niet wanneer. Maar dat kan het toch niet zijn, dat die me hele inbox 0kb maakt?! Dit is nu de 2e keer, bij de 3e keer ben ik terug naar Outlook Express.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Sjah schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:05:
Ik word echt gek, dit is de 2e keer dat dit me gebeurt. Ik ga xp rebooten, ik sluit Tb normaal af, kom terug in Windows en Inbox is helemaal leeg, Outbox is wel orde. Het bestand Inbox waar de mails in opgeslagen worden blijkt ook 0kb te zijn geworden. Gelukkig heb ik een backup waar ook die Tb directory instaat, maar mis nu wel laatste half jaar van mijn mail. |:(

Ik kan er niks over vinden op Google, ik heb de instellingen ook al nagelopen,enige wat het zou kunnen zijn is comprimeren als dat meer bespaart dan 100kb had ik ooit aangezet, weet niet wanneer. Maar dat kan het toch niet zijn, dat die me hele inbox 0kb maakt?! Dit is nu de 2e keer, bij de 3e keer ben ik terug naar Outlook Express.
Ga dan terug naar Outlook (niet Express), ik heb het namelijk ook een stuk of vijf keer gehad. Nu lekker Outlook en helemaal geen problemen meer. Ook kan ik weer netjes synchroniseren met m'n Windows Mobile.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Tx voor je reactie.
Nee OE is prima, en hoe kan ik aan Outlook komen, ik ben een Office-hater, wat moet ik ermee?

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 31-03-2008 21:53 ]

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Tjah dan moet je het niet doen. Via Surfspot kun je voor een paar tientjes namelijk een legale licentie van Office 2007 Enterprise krijgen. Op die manier heb ik nu lekker alles legaal draaien en het bevalt me prima. Maar zoals je al zei... als je "Office-hater" bent, dan moet je op zoek naar een andere VOLWASSEN e-mail client. Misschien is The Bat iets voor je?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

oude versie van TB ofzo? Die had nog wel eens probleempjes.
Kwestie van even een nieuw account aanmaken in TB, maaktie een nieuwe profilemap ( in C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Thunderbird\Profiles)
ff de inhoud van je oude profielmap in de nieuwe zetten: voila!

good luck!

Iemand een Tina2 in de aanbieding?