Ik word echt gek, dit is de 2e keer dat dit me gebeurt. Ik ga xp rebooten, ik sluit Tb normaal af, kom terug in Windows en Inbox is helemaal leeg, Outbox is wel orde. Het bestand Inbox waar de mails in opgeslagen worden blijkt ook 0kb te zijn geworden. Gelukkig heb ik een backup waar ook die Tb directory instaat, maar mis nu wel laatste half jaar van mijn mail.
Ik kan er niks over vinden op Google, ik heb de instellingen ook al nagelopen,enige wat het zou kunnen zijn is comprimeren als dat meer bespaart dan 100kb had ik ooit aangezet, weet niet wanneer. Maar dat kan het toch niet zijn, dat die me hele inbox 0kb maakt?! Dit is nu de 2e keer, bij de 3e keer ben ik terug naar Outlook Express.
Ik kan er niks over vinden op Google, ik heb de instellingen ook al nagelopen,enige wat het zou kunnen zijn is comprimeren als dat meer bespaart dan 100kb had ik ooit aangezet, weet niet wanneer. Maar dat kan het toch niet zijn, dat die me hele inbox 0kb maakt?! Dit is nu de 2e keer, bij de 3e keer ben ik terug naar Outlook Express.