ctrl+shift "ontkoppelen"

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 20:33
hey,

Ik heb een heel irritant probleem. als ik op control+shift druk, verandert mijn toetsenbordindeling. Ik weet dat dit een taalinstelling is, maar als je deze wil aanpassen zodat het goed komt te staan moet je de pc opnieuw opstarten 8)7

nu wil ik dus ervoor zorgen dat ik niet meer met een "snelkoppeling" de instellingen aanpas.

Kan dit in het register, en zo ja, hoe?

/edit

andere suggesties om dit probleem te verhelpen/voorkomen zijn ook welkom..

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 31-03-2008 20:40 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

BootVluchteling schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:40:
hey,

Ik heb een heel irritant probleem. als ik op control+shift druk, verandert mijn toetsenbordindeling. Ik weet dat dit een taalinstelling is, maar als je deze wil aanpassen zodat het goed komt te staan moet je de pc opnieuw opstarten 8)7

nu wil ik dus ervoor zorgen dat ik niet meer met een "snelkoppeling" de instellingen aanpas.

Kan dit in het register, en zo ja, hoe?

/edit

andere suggesties om dit probleem te verhelpen/voorkomen zijn ook welkom..
Eh, verander gewoon de sneltoets in iets dat je gewoon niet makkelijk indrukt. Of verwijder gewoon de talen die je niet nodig hebt. Daarvoor hoef je echt niet te rebooten hoor.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 16:15
Had je al gezocht:

http://forum.fok.nl/topic/886530

Dat kwam ik tegen, op Fok nog wel, 3de post staat een oplossing.

IPV Toetsenbord dus Landinstellingen kiezen,

Dus Configuratiescherm - landinstellingen - Talen - Details - Toetsinstelllingen waarschijnlijk, maar ik heb maar 1 taal en heb dat hele scherm dus niet.

[ Voor 45% gewijzigd door urk_forever op 31-03-2008 20:53 ]

Hail to the king baby!

• BootVluchteling
Terw_Dan schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:43:
[...]

Eh, verander gewoon de sneltoets in iets dat je gewoon niet makkelijk indrukt. Of verwijder gewoon de talen die je niet nodig hebt. Daarvoor hoef je echt niet te rebooten hoor.
ik weet dus ook niet waar de sneltoets ingesteld staat..?

via configuratiescherm, datum,tijd, land en taalinstellingen, en dan het 3e tabje.. nergens snelkoppeling oid

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-02 22:28
Bij de talen, tabblad instellingen, helemaal onderin lanks de knop 'Taakbalk':

'Toetsinstellingen?'

Dat was wel heeel moeilijk om te vinden. :D

[ Voor 37% gewijzigd door Steephh op 31-03-2008 20:53 ]

_@/'

Verwijderd

je kunt de sneltoets ontkoppelen via:
Configuratiescherm > Klok, taal en regio > Landinstellingen
dan naar het tabje Toetsenborden en talen > klikken op Toetsenborden wijzigen..
dan naar het tabje Geavanceerde toetsinstellingen > klikken op Toetsencombinatie wijzigen..

Alles zetten op Niet toegewezen en je moet er vanaf zijn.

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:53:
je kunt de sneltoets ontkoppelen via:
Configuratiescherm > Klok, taal en regio > Landinstellingen
dan naar het tabje Toetsenborden en talen > klikken op Toetsenborden wijzigen..
dan naar het tabje Geavanceerde toetsinstellingen > klikken op Toetsencombinatie wijzigen..

Alles zetten op Niet toegewezen en je moet er vanaf zijn.
_/-\o_ _/-\o_

hulde! dank je!

• SRI
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-02 18:56

SRI

Ik weet dat dit een taalinstelling is, maar als je deze wil aanpassen zodat het goed komt te staan moet je de pc opnieuw opstarten
Ik heb dit probleem ook een tijd gehad, ik kwam er toen achter na een tijdje dat je dat inderdaad deed met ctrl shift, maar je hoeft dan toch niet gelijk je hele pc opnieuw op te starten? Bij mij werkte gewoon nog een keer ctrl shift indrukken ook om het terug te zeggen. Ook kon ik dit veranderen via de taalbalk, dan moest ik het eerst wijzigen (geloof van nederlands naar amerikaans of omgekeerd) en dan veranderde er niks maar als ik het dan weer terug veranderde kreeg ik ook weer de gewenste instellingen terug...

Heel vaag allemaal.

Maar wat vlak voor mij genoemd werd ziet er ook boeiend uit alleen ik kwam er zelf niet uit omdat ik zelf niet precies weet wat ik af moet vinken (of ik zat verkeerd....).
Edit: oke gevonden, had even wat problemen met dat ik klassieke weergave gebruikte, ik heb ook staan datum, tijd, taal en landinstellingen, heb jij het anders staan of heb jij een engelse versie en had je het gewoon letterlijk vertaald? (klopte namelijk nog paar woordjes niet,,, maja met een beetje rondsnuffelen vind je het wel).

[ Voor 16% gewijzigd door SRI op 31-03-2008 21:10 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SRI schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:07:
maja met een beetje rondsnuffelen vind je het wel.
Precies :)

Dit is nou een voorbeeld van hoe je niet een topic hoort te openen.

Graag voortaan wat meer moeite doen, en vergeet dan ook vooral niet de Windows versie te vermelden zoals in de Windows Clients - Policy gevraagd wordt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.