Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

top-padding is niet overal het zelfde in het menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je deze pagina bekijkt -> http://www.tijmensmit.com/dev/menu.html . Dan zie je dat er in Firefox en IE de top padding van de rollover background anders is bij het menu aan de rechterkant. Terwijl het beide toch echt op 0.2em staat. De eerste klopt wel in FF, maar daarna gaat het fout, en in IE gaat het overal fout.

Ik zie niet echt wat ik fout doe, iemand een idee?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:41

TeeDee

CQB 241

Welke IE? Verder zie ik nu niet echt een probleem. Behalve dan een hoop wit waardoor jouw probleem/vraag misschien niet helemaal goed uit de bus komt ;)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
Het is in IE6/7 en FF, als je gewoon over dat menu rechts gaat. Dan verandert de achtergrond kleur, er zit boven en onder een kleine witruimte. Als kijkt hoeveel ruimte er boven en onderzit bij de bovenste link, en dat vergelijkt met de 2e links in het rijtje dan zie je verschil. Boven zit meer, maar het is een beetje een raadsel waarom :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Denk dat je dat contrast iets moet verhogen, zie hier op TFT geen kleurwissel :P

Daarnaast zou ik voor dat soort doeleinden (waar je dus precies een aantal pixels wilt) aanraden ook pixels te gebruiken ipv een maat als em. Je wilt waarschijnlijk toch niet dat die ruimte gaat schalen lijkt me.

[ Voor 60% gewijzigd door Bosmonster op 31-03-2008 20:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk pixels zou hier inderdaad wel handiger zijn, maar heb het nu zwart gemaakt. En de padding groter gemaakt, dus nu moet het probleem wel duidelijk zijn lijkt mij dat vanaf de 2e link de top padding wat groter word dan bij de eerste.