Ik heb een opstartprobleem met het volgende systeem:
CPU: AMD X2 3800+ socket 939
Moederbord: DFI Lanparty UT NF4 SLI-D
Geheugen: 512MB DDR 1 400
Videokaart: Powercolor radeon x1950pro 512 MB
Voeding: Coolermaster Extreme Power RS430
Harddisk: WD Raptor
Als ik op de powerknop op het moederbord druk gaan alle fans wel draaien, alleen draaien deze op maximale snelheid. Verder blijven de 4 diagnostic leds allemaal branden en start het systeem niet verder op. Ook hoor ik geen piep tijdens het aangaan of als de pc al even aan staat. Ik heb al een andere voeding geprobeerd (Enermax Noisetaker 495W), maar dit heeft geen effect. Ik dacht misschien ligt het aan de CPU, daarom heb ik deze getest op een ander moederbord maar hier werkt de CPU normaal op. Ik had ook al gezocht of er oplossingen waren voor dit probleem en kwam daarbij op de volgende site. Ik heb dit ook al geprobeerd, maar de kortere clears hadden geen effect. De clear van 24 uur ben ik nu aan het proberen.
Hebben jullie misschien nog andere oplossingen voor dit probleem?
Misschien dat er bij DFI iets aan gedaan kan worden?
Alvast bedankt
CPU: AMD X2 3800+ socket 939
Moederbord: DFI Lanparty UT NF4 SLI-D
Geheugen: 512MB DDR 1 400
Videokaart: Powercolor radeon x1950pro 512 MB
Voeding: Coolermaster Extreme Power RS430
Harddisk: WD Raptor
Als ik op de powerknop op het moederbord druk gaan alle fans wel draaien, alleen draaien deze op maximale snelheid. Verder blijven de 4 diagnostic leds allemaal branden en start het systeem niet verder op. Ook hoor ik geen piep tijdens het aangaan of als de pc al even aan staat. Ik heb al een andere voeding geprobeerd (Enermax Noisetaker 495W), maar dit heeft geen effect. Ik dacht misschien ligt het aan de CPU, daarom heb ik deze getest op een ander moederbord maar hier werkt de CPU normaal op. Ik had ook al gezocht of er oplossingen waren voor dit probleem en kwam daarbij op de volgende site. Ik heb dit ook al geprobeerd, maar de kortere clears hadden geen effect. De clear van 24 uur ben ik nu aan het proberen.
Hebben jullie misschien nog andere oplossingen voor dit probleem?
Misschien dat er bij DFI iets aan gedaan kan worden?
Alvast bedankt