[CCIP] FITNA, the Casemod
Zoals jullie weten, ben ik klaar met de R2-D2 casemod en is het hoog tijd voor een nieuw project.
Ter gelegenheid van een of ander filmpje van Ome Geert, en omdat het in deze tijd midden in de
belangstelling staat, wil ik een casemod maken waarmee ik de tijdgeest van nu probeer uit te drukken.
Op 12 Mei is Pinksteren, dus ik geef mezelf 6 weken de tijd om deze mod af te maken.
Welke vorm ga ik maken? Nou, eerlijk gezegd, was dat vrij makkelijk. Een gristen-kruis. Waarom die vorm? Ook vrij simpel; Er zijn namelijk al heel veel dingen gemaakt in kruis-vormen en die van mij kan daar best bij. Ik bedoel, kijk maar eens wat er zoal gemaakt is van een kruis:
Een borstel.

Een MP3-speler.

Een Ronald-McDonald (?)

Een digitale.

Een in neon. ( is al bijna wat ik wil maken )

Dit is wat van de hardware wat ik wil gaan gebruiken.

En hier twee Sketch-up plaatjes.

Met gesloten deksel.

En hier nog een keer met een kartonnen mock-up, om je idee te geven van de afmetingen.
Het is een mini-itx board met een slot-in DVD speler en een 2,5"harddiskje.

En dit wordt de achterkant, met 3 x 30cm CCLs, in het rood, ( bloed-rood? )

Dat zijn de plannen, wat vinden jullie ervan ?
Zoals jullie weten, ben ik klaar met de R2-D2 casemod en is het hoog tijd voor een nieuw project.
Ter gelegenheid van een of ander filmpje van Ome Geert, en omdat het in deze tijd midden in de
belangstelling staat, wil ik een casemod maken waarmee ik de tijdgeest van nu probeer uit te drukken.
Op 12 Mei is Pinksteren, dus ik geef mezelf 6 weken de tijd om deze mod af te maken.
Welke vorm ga ik maken? Nou, eerlijk gezegd, was dat vrij makkelijk. Een gristen-kruis. Waarom die vorm? Ook vrij simpel; Er zijn namelijk al heel veel dingen gemaakt in kruis-vormen en die van mij kan daar best bij. Ik bedoel, kijk maar eens wat er zoal gemaakt is van een kruis:
Een borstel.

Een MP3-speler.

Een Ronald-McDonald (?)

Een digitale.

Een in neon. ( is al bijna wat ik wil maken )

Dit is wat van de hardware wat ik wil gaan gebruiken.

En hier twee Sketch-up plaatjes.

Met gesloten deksel.

En hier nog een keer met een kartonnen mock-up, om je idee te geven van de afmetingen.
Het is een mini-itx board met een slot-in DVD speler en een 2,5"harddiskje.

En dit wordt de achterkant, met 3 x 30cm CCLs, in het rood, ( bloed-rood? )

Dat zijn de plannen, wat vinden jullie ervan ?
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc