Toon posts:

HP Notebook HDD's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb hier een nieuwe notebook, een HP dv9630eb. Ik heb deze gekocht omdat een vorige notebook stuk was gegaan. Het ging hier om een HP zd8319ea. In deze oude notebook zit wel nog een harde schijf van 100GB met heel wat bestanden op.
In de nieuwe notebook (dv9630eb) is weliswaar nog plaats voor een 2de harde schijf. Nu heb ik 2 vragen:
1. Is het nu mogelijk om de schijf uit de oude notebook te halen en deze in de nieuwe notebook te plaatsen, zonder verdere problemen te veroorzaken?
2. En wanneer ik dan het vakje voor de 2de harde schijf open doe om de schijf erbij in te plaatsen, heeft dit dan effect op de garantie van de notebook?

Alvast bedankt.
Mvg, Carl

Verwijderd

Zonder specs van laptops op te zoeken lijkt het me sterk dat de ene laptop 2 schijven kan herbergen. Van garantie heb ik gn idee.

Mss een idee om een adapter te kopen. Ga met die hd van je oude laptop langs bij een computerzaak en vraag een adapter naar USB. Dan kun je over USB aan je oude schijf.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:14
Je nieuwe notebook biedt inderdaad plaats voor 2 sata harde schijven. Als je oude harde schijf een standaard 2,5" SATA harde schijf is kun je deze zonder problemen in je nieuwe notebook plaatsen. Dit heeft géén invloed op je garantie.