Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] Nummering titels

Pagina: 1
Acties:

• G8rb8n
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:54
Ik ben bezig met het schrijven van mijn masterthesis en wil dat word 2007 automatisch mijn koppen nummert op deze manier:

Hfst 1
Paragraaf 1.1
Subparagraaf 1.1.1
Paragraaf 1.2
Subparagraaf 1.2.1

Hfst 2
enz.

Probleem komt bij het nummeren van subparagraaf 1.2.1. In de oude word kon je vrij makkelijk aangeven dat dit gebaseerd moet zijn op paragraaf 1.2. In 2007 kan ik dit echter nergens vinden, en wordt subparagraaf 1.2.1 dus 1.1.2. Ook de paragraaf titels leveren problemen op, paragraaf 2.1 werkt niet. Waar kan ik dit aanpassen in de word 2007?

• G8rb8n
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:54
Een dag verder zoeken levert een oplossing op voor Word 2007, om mensen die haar ook naar zoeken te helpen:

Maak de paragraaftitel eerst hoofdstuktitel met nummering. Daarna klikken op increase indent, zodat de titel een laag lager gaat. Nummering wordt hierbij aangepast. Vervolgens titel selecteren en kop 2 bijwerken met selectie does the trick. Op dezelfde manier kan ook subparagraafnummering aangepast worden.

• Jurjen de Vries
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-10-2020
Ik heb ook een tijd lopen zoeken. Voor de duidelijkheid heb ik er maar een filmpje van gemaakt, voor mensen met NL versie van Word of die bepaalde termen niet begrijpen.

Zie het filmpje op http://screencast.com/t/yq9Y8yAU2W

Initiator @permanentfuture #tech innovation in #sharingeconomy. Google Glass explorer. Google Top Contributor / #localguide. #knowmad @s2m

Verwijderd

Thx dude !
Het filmpje heeft het gedaan ! ;)