Ik heb een andere videokaart in een oude pc gezet (met XP) ATI -->Nvidia (wel eerst netjes drivers verwijderd). Alles verliep soepel totdat ik merkte dat ik mijn taakbeheer er niet voor kon krijgen (stond wel in taakbalk). Bovendien duurde het heel lang voordat ik mijn muis weer in beeld kreeg als ik de muis helemaal naar rechts schoof. Taakheer uiteindelijk gelukkig wel weer er voor kunnen krijgen door met rechtsklik op verplaatsen te doen. Ook was ik een paar pictogrammen kwijt aan de ruimte buiten beeld, die heb ik ook terug dankzij wat kunstig slepen. Het vreemde is dat de taakbalk wel goed zit. Dus ik kan gewoon de klok zien. Ook passen programma's gewoon goed in het beeld als ik die maximaliseer. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Zelf heb ik al met de resoluties, crt beeldscherm, instellingen en nvidia control panel zitten prutsen, niks helpt.
Niet toevallig een 2e monitor ge-enabled? Of de TVout oid, die als extended desktop wordt gezien? Dan krijg je namelijk precies wat jij zegt.
Hm ,nu je het zegt, dat kan het best wel eens zijnTerw_Dan schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:20:
Niet toevallig een 2e monitor ge-enabled? Of de TVout oid, die als extended desktop wordt gezien? Dan krijg je namelijk precies wat jij zegt.
[ Voor 8% gewijzigd door jdm8 op 31-03-2008 16:23 ]
Staat het niet gewoon bij de standaard display settings? Daar hoef je volgens mij niet eens bij de nvidia control panel voor te zijn (al kun je het daar ook wel uitzetten waarschijnlijk).jdm8 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:22:
[...]
Hm ,nu je het zegt, dat kan het best wel eens zijnIk dacht daar ook al aan maar ik kan die setting nergens vinden? (dat Nvidia gedoe is er niet overzichtelijker op geworden sind een update tijden trug). Er staat wel een TV bij het Nvidia control panel, maar ik kan hem niet uitschakelen
OMFG, ik schaam mij diep, ik heb t gevonden (nog voordat jij het zei)Terw_Dan schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:34:
[...]
Staat het niet gewoon bij de standaard display settings? Daar hoef je volgens mij niet eens bij de nvidia control panel voor te zijn (al kun je het daar ook wel uitzetten waarschijnlijk).
[ Voor 11% gewijzigd door jdm8 op 31-03-2008 16:35 ]
Hier met een ATI kaart gecheckt, herken het probleem.
Op de ATI kaart hier heet het "EDID" (is een selectievakje). Met die uit moet je handmatig de resolutie en verversings snelheid (hz) instellen.
Ik verwacht dat een nVidia kaart die mogelijkheid ook wel bied.
edit: veel te late reactie, duurde ff voordat ik klaar was
Op de ATI kaart hier heet het "EDID" (is een selectievakje). Met die uit moet je handmatig de resolutie en verversings snelheid (hz) instellen.
[ Voor 10% gewijzigd door McKaamos op 31-03-2008 16:54 ]
hehe, beter laat dan nooitMcKaamos schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:54:
Hier met een ATI kaart gecheckt, herken het probleem.
Pagina: 1