Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 02:13

ötzi

eclecticus

Topicstarter
Hallo,

mijn nieuwe XP versie wil niet activeren ; "kan geen connectie met de server maken , controleer of de netwerwerkkabel is ingeplugd etc."

Ik kreeg ook al een rare melding van Utorrent ; dat de NVidia netwerkdriver malware zou zijn en dat ik deze het beste kan deinstalleren.
Ik heb dus wel gewoon verbinding maar kan om 1 of andere reden niet activeren...
Moederbord is een Asus M2N32 SLI Deluxe .

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:42
Kan je wel gewoon internetten? En je kan altijd nog over de telefoon activeren als internet niet werkt met activeren.

[ Voor 20% gewijzigd door MADG0BLIN op 31-03-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

MS bellen?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je tijdens het installeren van de Netwerkdriver ook de firewall meegeïnstalleerd? Die zorgt namelijk wel eens voor dit soort grapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
ötzi schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:01:
Hallo,

mijn nieuwe XP versie wil niet activeren ; "kan geen connectie met de server maken , controleer of de netwerwerkkabel is ingeplugd etc."

Ik kreeg ook al een rare melding van Utorrent ; dat de NVidia netwerkdriver malware zou zijn en dat ik deze het beste kan deinstalleren.
Ik heb dus wel gewoon verbinding maar kan om 1 of andere reden niet activeren...
Moederbord is een Asus M2N32 SLI Deluxe .

iemand?
Als je de verkeerde versie van Vista installeerd gaat hij ervan uit dat je lokaal in de bedrijf een vista licentie server draait oid die hij dan niet kan vinden omdat hij niet beschikbaar is. De foutmelding is dan redelijk onduidelijk.

Even opnieuw installeren met een andere versie of terug naar xp met een crackje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

waarom zou overigens een Torrent client je gaan vertellen dat iets malware is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raging_Trancer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-06-2022
barfieldmv schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:10:
[...]

Als je de verkeerde versie van Vista installeerd gaat hij ervan uit dat je lokaal in de bedrijf een vista licentie server draait oid die hij dan niet kan vinden omdat hij niet beschikbaar is. De foutmelding is dan redelijk onduidelijk.

Even opnieuw installeren met een andere versie of terug naar xp met een crackje _/-\o_
Wil je mijn bril lenen? Hij installeert XP en jij hebt het over Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:19

bonzz.netninja

Niente baffi

barfieldmv schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:10:
[...]

vista?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Topicstarter
Heb wel gewoon internet ja , zelfs P2P is geen probleem.
Ik heb gewoon de drivers van de moederbord cd erop gezet dus denk dat de firewall daarbij zat.
Maar als ik ga zoeken in XP kan ik nergens wat vinden van een firewall ; controlpanel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

ötzi schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:12:
Heb wel gewoon internet ja , zelfs P2P is geen probleem.
Ik heb gewoon de drivers van de moederbord cd erop gezet dus denk dat de firewall daarbij zat.
Maar als ik ga zoeken in XP kan ik nergens wat vinden van een firewall ; controlpanel ofzo.
Firewall zit volgens mij pas in service pack 1/2 (Windows Firewall/Beveiligingscentrum in het Control Panel)

Kan je trouwens niet gewoon naar MS bellen zodat je van hun een activeringscode krijgt?

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Dark op 31-03-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Topicstarter
Mr_Dark schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:16:
[...]

Firewall zit volgens mij pas in service pack 1/2 (Windows Firewall/Beveiligingscentrum in het Control Panel)
Sorry ik bedoel de NVidia firewall , uiteraard zie ik de Windows firewall wel ; en die staat uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
En inmiddels ms al gebeld? Kost je niets en werkt net zo goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Topicstarter
jjbstolk schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:19:
En inmiddels ms al gebeld? Kost je niets en werkt net zo goed!
Zou ik kunnen doen maar daar is het probleem niet mee achterhaald
Ach ja , ik heb nog 27 dagen :P
Pagina: 1