Taakbalk 'knippert' in games

Pagina: 1
Acties:

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-05 10:41
Hallo mensen,

Ik heb een klein probleem, wat na lang spelen toch redelijk irritant wordt. Wanneer ik een spel speel als The Witcher of Oblivion, krijg ik tijdens het spelen de icoontjes uit de taakbalk (bij de klok) in beeld in het zwart. Ze knipperen aan en uit en hoewel de spellen verder goed lopen, blijft dat bestaan.

Ik heb een licht verouderde (zeg maar antieke) videokaart (Ati X1300 HM).

Zelf heb ik nieuwe drivers geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.

Help? :)

It's Frizzz!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:05
Ik heb dat ook maar als je de resolutie hetzelfde zet als in windows dan is het weg.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-05 10:41
Is het dan werkelijk zó simpel? Echt vanalles geprobeerd.. behalve dat..

*makes an ass of himself*

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• Raging_Trancer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-06-2022
Ik denk ook nog aan optie "Niet gebruikte iconen opruimen"/"Do not display unused icons"(?) optie van de taakbalk? Geen flauw idee of dat er uberhaupt iets mee te maken heeft... Succes!

Verwijderd

Heb het zelf heel soms ook. Het heen-en-weer alt-tabben lost het meestal op.

Verwijderd

Dat ligt waarschijnlijk aan een eventuele firewall.. anders chipset/pci-e/agp drivers updaten & directx

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 19:50 ]

Pagina: 1