Goedemorgen mensen!
Ik heb een Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty, ik zit met een probleem.
Als ik bijvoorbeeld: "iTunes, Winamp 5.35 Pro" of welke applicatie dan ook gebruik om .mp3; .wav; of welke extensie dan ook af te spelen krijg ik enorm versnelde nummers, dit komt ook voor bij games (de versnelling van geluid), zoals bijvoorbeeld bij: "Call of Duty 4".
Alle audio word afgespeelt met een enorme pitch snelheid erin, net zoals smurfen stemmen.
Het is ook zo dat sommige gedeeltes worden weggelaten, dit gebeurt bijvoorbeeld zoals games bij: "Call of Duty 4", dit heet volgens mij: "Chipmunked sound"?
Systeem specificaties:
• 1 x Antec Performance One P182 (Black)
• 1 x Zalman ZM-600-HP
• 1 x ASUS Crosshair
• 1 x AMD 64 X2 5200+ (Zalman Cooling)
• 4 x OCZ 1024MB - CAS 4-4-4-15 @ 800 MHz
• 1 x XFX 8800GTX Xtreme Edition 768MB
• 1 x Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty
• 1 x Marvell Yukon Gigabit Adapter (Niet onboard)
• 1 x Linksys G-PCI Adapter
Hoe dit probleem op te lossen, want af en toe is het gek makend, heropstarten van van een game/audioapplicatie lost het probleem tijdelijk op.
Ik heb een Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty, ik zit met een probleem.
Als ik bijvoorbeeld: "iTunes, Winamp 5.35 Pro" of welke applicatie dan ook gebruik om .mp3; .wav; of welke extensie dan ook af te spelen krijg ik enorm versnelde nummers, dit komt ook voor bij games (de versnelling van geluid), zoals bijvoorbeeld bij: "Call of Duty 4".
Alle audio word afgespeelt met een enorme pitch snelheid erin, net zoals smurfen stemmen.
Het is ook zo dat sommige gedeeltes worden weggelaten, dit gebeurt bijvoorbeeld zoals games bij: "Call of Duty 4", dit heet volgens mij: "Chipmunked sound"?
Systeem specificaties:
• 1 x Antec Performance One P182 (Black)
• 1 x Zalman ZM-600-HP
• 1 x ASUS Crosshair
• 1 x AMD 64 X2 5200+ (Zalman Cooling)
• 4 x OCZ 1024MB - CAS 4-4-4-15 @ 800 MHz
• 1 x XFX 8800GTX Xtreme Edition 768MB
• 1 x Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty
• 1 x Marvell Yukon Gigabit Adapter (Niet onboard)
• 1 x Linksys G-PCI Adapter
Hoe dit probleem op te lossen, want af en toe is het gek makend, heropstarten van van een game/audioapplicatie lost het probleem tijdelijk op.