Ik heb een ATI x1650pro 512mb AGP kaartje gekocht leek me een leuk kaartje maar helaas toen ik hem in me pc propte leek alles goed te gaan hij starte normaal op en vista gaf hij normaal aan.
Ik ben toen de driver voor deze kaart gaan installeren ( laatste versie van internet gehaald) en tijdens de installatie kreeg ik ineens zwart beeld met een klein _ je die knipperde.
Na zo'n 1 uur had ik er genoeg van en heb ik me pc uit gedrukt ..
Tot mijn schrik kreeg ik allemaal rare kleuren en puntjes te zien
Ik starte vista op en daar kreeg ik ook een aantal verticale balken te zien en maar had wel verder beeld hij ging de videokaart installeren en sinds dien start vista steeds opnieuw op.
Ik switchen naar XP (2 schijven met ieder een windows versie erop) en hetzelfde probleem maar daar bleef het systeem wel gewoon draaien.

Het gekke is toen ik en dag erna nog eens ging proberen (je weet maar nooit) heb ik een screenshot gemaakt in vista en het rare is ... geen balken te zien?
systeem is een:
ASUS P4P-E Delux met een p4 3.0 GHZ
1 GB Geheugen
ASUS voeding met max 350 watt
zou het geheugen van de kaart kappot zijn of iets met firmware op de kaart ?
Ik ben toen de driver voor deze kaart gaan installeren ( laatste versie van internet gehaald) en tijdens de installatie kreeg ik ineens zwart beeld met een klein _ je die knipperde.
Na zo'n 1 uur had ik er genoeg van en heb ik me pc uit gedrukt ..
Tot mijn schrik kreeg ik allemaal rare kleuren en puntjes te zien

Ik starte vista op en daar kreeg ik ook een aantal verticale balken te zien en maar had wel verder beeld hij ging de videokaart installeren en sinds dien start vista steeds opnieuw op.
Ik switchen naar XP (2 schijven met ieder een windows versie erop) en hetzelfde probleem maar daar bleef het systeem wel gewoon draaien.

Het gekke is toen ik en dag erna nog eens ging proberen (je weet maar nooit) heb ik een screenshot gemaakt in vista en het rare is ... geen balken te zien?
systeem is een:
ASUS P4P-E Delux met een p4 3.0 GHZ
1 GB Geheugen
ASUS voeding met max 350 watt
zou het geheugen van de kaart kappot zijn of iets met firmware op de kaart ?