Goedenavond,
Vanmiddag ben ik van huis af gegaan en heb mijn pc aan laten staan voor downloaden.
Ik ben een bestand aan het downloaden van een aantal gig met uTorrent.
Het is mij al een aantal keer opgevallen dat mijn wisselgeheugen steeds maar gevuld wordt en mijn pc er iets wat trager van wordt en zowiezo vind ik het niet fijn dat het wisselgeheugen vol loopt.
Dit probleem heb ik al een redelijke tijd... ook al mijn computer aantal malen geformateerd, andere windows geinstalleerd enz. Maar dit probleem blijft steeds terug komen....
Op internet heb ik al gezocht wat het kan zijn, maar daar word ik steeds op het vergroten van het virtueel geheugen gewezen... dat is niet wat ik wil.
Ik vraag mij af:
Waarom wordt het geheugen steeds zo veel gevuld.
Beschikbare ram is 1 GIG (2x 512mb - GEiL) dualchannel.
In plaatje het wisselbestand + rechtonder alle "running" programma's.

Ik kan wat tips en hulp gebruiken.
Alvast bedankt.
Omaster.
Vanmiddag ben ik van huis af gegaan en heb mijn pc aan laten staan voor downloaden.
Ik ben een bestand aan het downloaden van een aantal gig met uTorrent.
Het is mij al een aantal keer opgevallen dat mijn wisselgeheugen steeds maar gevuld wordt en mijn pc er iets wat trager van wordt en zowiezo vind ik het niet fijn dat het wisselgeheugen vol loopt.
Dit probleem heb ik al een redelijke tijd... ook al mijn computer aantal malen geformateerd, andere windows geinstalleerd enz. Maar dit probleem blijft steeds terug komen....
Op internet heb ik al gezocht wat het kan zijn, maar daar word ik steeds op het vergroten van het virtueel geheugen gewezen... dat is niet wat ik wil.
Ik vraag mij af:
Waarom wordt het geheugen steeds zo veel gevuld.
Beschikbare ram is 1 GIG (2x 512mb - GEiL) dualchannel.
In plaatje het wisselbestand + rechtonder alle "running" programma's.
Ik kan wat tips en hulp gebruiken.
Alvast bedankt.
Omaster.