Verwijderd

Topicstarter
Ey mensen,

Ik zou graag meerdere RTSP(Darwin streaming server) servers kunnen load balancen. Dit moet een scalable oplossing zijn. Weet iemand of hier op dit moment mogelijkheden voor zijn. Ik ben al een tijd op zoek op google maar heb nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden.

Heeft iemand ervaring met de h323 module voor netfilter en over het gebruik ervan in combinatie met rtsp?

Groet,

Crypt0

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 21:59 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Waar heb je naar gekeken? Volgens mij is 't geen enkel probleem om gewoon een willekeurige stateful TCP load balancer (Nortel Alteon, Cisco CSS, F5, Linux IPVS zelfs) te gebruiken en dat is ook precies wat ze doen voor de mpeg4 streams bij uitzendinggemist..

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR: Ik vraag me af of dat gaat werken.

Weet jij of deze oplossing ook kan werken wanneer rtsp via TCP (port 554 voor rtsp) meerdere verschillende UDP poorten opent voor de stream. Verder zijn het maar enkele ip's die connecten(Het moet duizenden gebruikers die verbinden via een gateway kunnen ondersteunen) en weet je of dit ook nog samen kan werken met de net benoemde stateful load balancers(Met name Linux IPVS). PS: Bedankt voor je zeer snelle reactie.