[ATI] Hydravision werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-05 10:52
Ik dacht hydravision te installeren om te kijken of ik hier mijn voordeel mee kon doen bij het gebruik van 2 monitors. Ik zie alleen geen mogelijkheid om hydravision instellingen te veranderen. Ik ging er vanuit dat er een nieuwe tab naast de "graphics settings" tab in CCC zou verschijnen maar dat is dus niet het geval.

Heb hydravision meerdere malen geinstalleerd en verwijdered ok een volledige herinstallatie van de gehele Catalyst Suite gedaan (versie 8.3), maar alles helaas zonder succes. Verder heb ik ook gezocht op het internet maar niks gevonden.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:11

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Sommige functies werken alleen in de 'basic' wizard modus, van de CCC ipv de 'center' modus zeg maar. Dat heb ik zelf ook gevonden met AViVo video converter in ieder geval. Kijk daar eens?

Home Assistant Configuratie V&A

• paragon
Ok al naar gekeken maar geen hydravision opties

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-04 14:09
Heb ook hydravision geinstalleerd,in het begin na de install zag ik ook niks in het tabblad hydravision,maar nadat ik de computer opnieuw starte kreeg ik wel opties in hydravision
Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j274/bul_photos/pc/hydravision.jpg

Voordat ik herstarte heb ik wel mijn extended desktop uitgezet en na de herstart weer aangezet.

[ Voor 15% gewijzigd door Bullus op 07-04-2008 21:07 ]

|2600k|Asus 290|

• paragon
Ik heb weer een keer geprobeerd, volgorde zoals hierboven beschreven, maar weer geen succes. Volgens de install manager is hydravision gewoon geinstalleerd, maar niks in CCC

Afbeeldingslocatie: http://nils.ambicowinserve.co.uk/nohydra.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door paragon op 08-04-2008 00:55 ]

Verwijderd

Rechtsklikken op je ATI icoon in de taskbar ook niet? Daar staat ie namelijk bij mij :S

• paragon
Nee daar ook niet, daar had ik ook als eerste gekeken omdat hydravision voorheen niet in CCC was geintregeerd. Dat is volgens mij pas sinds ze het voor vista hebben uitgebracht.

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-04 14:09
Welke download had je gepakt,ook bij de drivers?
http://game.amd.com/us-en...?p=vista64/common-vista64
Dit is voor vista64

|2600k|Asus 290|

• paragon
Ik heb ze voor vista 32bit. Alles Catalyst versie 8.3

• kiddyl
  • Niet online
Kan iemand kijken of een dual monitor opstelling gebruikt kan worden om mee te gaming als de monitoren in 'spanning' mode staan? Dan krijg je met 2 monitoren met een resolutie van 1280*1024 dan een resolutie van 2560*1024. Met nVidia werkt het wel. Supreme Commander ondersteund trouwens wel dual monitor, maar dan staan ze als 'dual' en niet als spanning ingesteld.

Het verschil is dus als 3D accelleratie in 'spanning' mogelijk is in princiepe elk spel ook in die resolutie gespeeld kan worden.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• paragon
Hijack jij anders ff een topic. Als ik hydravision aan de prat krijg wil ik het wel proberen :P
Pagina: 1