Ik weet of ik hier helemaal in het juiste forum zit, maar als ik mijn vraag ergens op GoT kwijt kan moet dat haast wel hier zijn, hoor wel als het niet zo is.
Vorige jaar in mei heb ik van Debitel een aanbieding genomen: Vodafone 35 voor 4,95 per maand, contract voor 24 maanden.
Nu krijg ik vandaag een brief met de mededeling dat ik kan kiezen:
1. Overstappen naar 'Vodafone Scherp' met als kosten 17,45 per maand
2. Contract per 01-06-08 beeindigen.
Ik denk dat jullie mijn verbazing/woede wel snappen. Mijn vraag is: weet iemand of hier sprake is van contractbreuk en of ik recht heb op het uitdienen van mijn oude contract?
Heb morgen tentamen, maar ga dinsdag ff de hele algemene voorwaarden doornemen, maar misschien zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben?
Vorige jaar in mei heb ik van Debitel een aanbieding genomen: Vodafone 35 voor 4,95 per maand, contract voor 24 maanden.
Nu krijg ik vandaag een brief met de mededeling dat ik kan kiezen:
1. Overstappen naar 'Vodafone Scherp' met als kosten 17,45 per maand
2. Contract per 01-06-08 beeindigen.
Ik denk dat jullie mijn verbazing/woede wel snappen. Mijn vraag is: weet iemand of hier sprake is van contractbreuk en of ik recht heb op het uitdienen van mijn oude contract?
Heb morgen tentamen, maar ga dinsdag ff de hele algemene voorwaarden doornemen, maar misschien zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben?