HD3870x2 compatible met Asus Striker Extreme

Pagina: 1
Acties:

• dwinzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-04 01:34
Hi all,

Ik heb een vraagje is de Asus Striker extreme compatibel met de HD3870x2? Zo ja is het aan te raden?

Thanks!

Verwijderd

Waarom niet? Als dit niet zo zou zijn was hier onmiddelijk enorme consternatie over ontstaan (nV vs. ATi). Heb ik niets van gehoord, dus gaat ongetwijfeld werken.

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:07
Het is wel crossfire op een nvidia board draaien. Teminste de X2 is een ati crosfire kaart. Ik heb geen idee of het wel of niet zou werken, maar vind de vraag zo gek nog niet.

Verwijderd

kippy schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:44:
Het is wel crossfire op een nvidia board draaien. Teminste de X2 is een ati crosfire kaart. Ik heb geen idee of het wel of niet zou werken, maar vind de vraag zo gek nog niet.
Het is interne CrossFire op de videokaart zelf niet extern via het moederbord.

@TS: Tuurlijk gaat het is toch een PCI-E videokaart op een moederbord met een PCI-E aansluiting. ;)

Verwijderd

kippy schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:44:
Goed punt, had ik i.d.d. niet aan gedacht.

Maar ik denk wel dat de drivers dit zelf op gaan lossen. Zeg maar een crossfire die geen interactie hoeft te hebben met het mobo.

Zou me i.i.g. zeer verbazen als het niet gaat werken. Het blijft toch 1 kaart. Volgende stap zou dan zijn dan nV en ATi elkaars kaarten gewoon domweg zouden weigeren. En daar ziet het vooralsnog niet naar uit.

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:07
Toch maar even gaan zoeken, omdat ik het zelf ook wel leuk vind om te weten of dit kan.

Een site met een review van de kaart waarbij gebruik wordt gemaakt van een mobo met een Nforce 680i chipset:
http://forum.bouweenpc.nl/singlepost/97550

En nog een site waar de kaar getest is op een Nforce mobo:
http://www.overclockercaf.../VGA/HIS_HD3870X2/pg3.htm

Dus ik denk dat het wel goed zit.

• dwinzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-04 01:34
Thanks all,

Zo te zien komt het idd wel goed top! Kan nl een upgrade setje kopen een asus striker extreme mobo, Intel e6700 en 2gig corsair dominator 6400 met aparte fan voor 225,-euri van nog geen jaar oud. Lijkt me een goeie deal toch??? :) ;)

[ Voor 9% gewijzigd door dwinzz op 31-03-2008 00:00 ]

Pagina: 1