Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gommers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 12:30
Afbeeldingslocatie: http://xataka.com/images/2008/02/3.%20LG%20KF600.JPG
Hey,

Ik loop al een tijdje te zoeken naar nederlandse reviews. Ik heb er een paar gevonden waar in stond dat het soms nogal lastig is om het interactpad te gebruiken, is dat zo? Hebben jullie ervaring met de KF600 of suggesties, plaats het hier :)

De telefoon is voorzien van een "interactPad" en een normaal scherm. Het "interactPad", of te wel een dynamisch toetsenbord wat zich aanpast aan de situatie waarin je zit. Als je even een muziek je aan het luisteren bent krijg je de muziek acties te zien zoals play, stop, pauze enzovoort. Op de officiële KF600 site zie perfecte voorbeelden van het interactPad. (zie links)

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/jha15y.jpg

Specs
  • Dimensies: 101.2 x 50.7 x 14.1 mm
  • Gewicht: 107g
  • Batterij: Li-Ion 800 mAh
  • Standby tijd: 300 uur
  • Gespresks tijd: 3 uur
  • Bovenste scherm 240 x 320 262K TFT
  • Onderste touchscreen 240 x 176 262K TFT (InteractPad)
  • FM Radio 900/1800/1900 EDGE
  • SMS en MMS
  • WAP internet
  • Bluethoot 2.0
  • USB 2.0
  • PC Sync
  • 1000 adressen opslag
  • 1x Micro-sd tot 4GB
  • 3 Mega Pixel video/foto camera met Auto Focus CMOS
  • MP3 Speler
  • MIDI 64
  • Java MIDP 2.0
Links

[ Voor 74% gewijzigd door Gommers op 31-03-2008 16:10 . Reden: Specs ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Vertel eens is iets meer over die telefoon. Wat zijn de specs bijvoorbeeld?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Gommers
Ginz schreef op maandag 31 maart 2008 @ 00:06:
Vertel eens is iets meer over die telefoon. Wat zijn de specs bijvoorbeeld?
Zoiets :) ?

• Gommers
Niemand die deze telefoon heeft :( ?

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 09:20
Blijkbaar niet

Ben zelf ook op zoek naar wat informatie en gebruikerservaringen..

• Gommers
Ik ga morgen naar de primafoon en dan ga ik een paar toestellen proberen ;)

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 09:20
En de ervaring? :P

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind die "InteractPad" wel grappig. Het is echter (imo) wel jammer dat er geen echte knoppen op zitten. Een beetje force feedback vind ik persoonlijk toch wel prettig. Maargoed, het heeft wel iets :)

• Gommers
Ik heb de telefoon geprobeerd en het beviel me eigelijk wel goed. Niet zo groot, fijn formaat. Het touch pad reageert wel traag maar dat is al bekend. Ik heb hem gisteren meteen besteld. Ik vind het design gewoon heeeel moooi :) :) en kost 100 euri minder dan de viewty bij een abbo

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
RoD schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:13:
Ik vind die "InteractPad" wel grappig. Het is echter (imo) wel jammer dat er geen echte knoppen op zitten. Een beetje force feedback vind ik persoonlijk toch wel prettig. Maargoed, het heeft wel iets :)
Mee eens. Vooral het "dubbele" scherm kan soms wel cool zijn. Je hebt dus thema's waarop die twee schermen in elkaar overlopen en dat is toch wel iets nieuws. De Samsung tegenhanger, de E950, heeft dit bijvoorbeeld niet.

Het is vernieuwend in iedergeval :P

• Gommers
Inderdaad, ik ben niet echt een snelle beller dus voor mij maakt het niet uit dat ik wat langer moet wachten. Ik heb nu 2 jaar de Siemens C65 O-) . Ik ben gewent aan die snelheid dus dan vind ik de KF600 wel snel eigelijk. Ik vind het toestel gewoon mooi en goed voor zijn prijs in vergelijking met de KF700 of Viewty. Deze review heeft me overtuigt. :)

( De KF700 is wel leuker natuurlijk maar die wordt niet verkocht in nederland en is een stuk duurder )

[ Voor 10% gewijzigd door Gommers op 05-04-2008 09:36 ]

• Foidz0r
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-10 23:13
Ik heb deze telefoon net een uurtje in het bezit. Ik ga er straks even mee spelen, moet eerst achter de oplader. Dan laat ik jullie mijn bevindingen wel weten.

Verwijderd

ik ben heel benieuw, ik wil hem namelijk ook halen.

Verwijderd

is er al een software update bekend ?
extern geheugen werkt nl. niet..

Verwijderd

Mijn vriendin heeft ook zo'n toestel sinds een paar dagen, het externe geheugen van 1 gb werkt wel in tegenstelling tot de post hierboven, maar zij kan haar mobiel niet synchroniseren met de pc. De USB verbinding wordt op Data gezet (anders werkt de mobiel als USB stick). De telefoon wordt wel herkend in LG PC Sync, maar kan geen gegevens uitwisselen. Is syncen met de pc bij een van jullie al wel gelukt?

• Gommers
Ondertussen heb ik ook mijn KF600'tje en kan ook niet syncen met de pc kwa gegevens. Massa opslag gaat wel prima.

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:48

zwelgh

-**-

Ik heb dit toestel bij mijn nieuwe abonnement gekregen, maar hij gaat weer terug naar de winkel om de volgende redenen:
-de bediening via het touchscreen loopt niet lekker, je komt te snel op de verkeerde knoppen (en zo dik zijn mijn vingers ook weer niet)
-de geluidskwaliteit van de mp3 speler is waardeloos. Klinkt erg blikkerig en de equalizer standen maakt het geluid nog slechter. Ik heb getest met zowel de bijgeleverde oordopjes als 2 verschillende Sennheiser oordopjes.
-het synchen via de pc lukt niet, op de LG support site is daar ook niets over te vinden. Kale support in vergelijking met bijvoorbeeld SonyEricsson.
-de functies/opties van het toestel zijn erg basic.

Ik ga hem omruilen voor een SE walkman phone (ik wil een telefoon met goede mp3 speler). Jammer, het is een erg mooi toestel met potentie.

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:41

buggienuk

lekker buggie

Ik zit er zelf ook over te denken om deze telefoon te halen, ik ben van plan om binnekort eens in enkele winkels te kijken hoe hij werkt.

Ik vraag me alleen af of het SMS-en wel lekker gaat. In de reviews die ik tot nu toe gelezen heb wordt het toetsenbordje als minpunt ervaren, met name dat je niet kan 'voelen' waar je vinger precies zit. Hoe ervaren jullie dit probleem? Gaat het SMS-en nog wel lekker?

En dan nog die themes, voor zover ik weet worden er 8 themes meegeleverd. Is het mogelijk om zelf een ander theme te maken of kan dit niet? Met google heb ik nog niet echt een link gevonden waar dit besproken wordt.

Ook bekend op XBL als buggienuk

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-10 09:50
De toetsen zijn idd wat klein waardoor je soms de verkeerde toets indrukt. Maar na een tijdje went dat wel.

Verwijderd

Net voor moeders de vrouw dit toestel opgehaald..

Maar iets heel raars, bij het toevoegen van een contactpersoon is er geen mogelijkheid om het privenummer toe te voegen hij gaat gelijk van mobiel naar startpagina en dan naar werk maar nergens de mogelijkheid om een prive nr toe te voegen...

Wat doen we fout iemand een idee ?

Verwijderd

Niemand een idee ???

Verwijderd

Valt me een beetje tegen mannen en dames van tweakers dat niemand ook maar een idee heeft ! >:)

Maar goed een flinke ronde langs internet's zoekmachines levert ook niks op helaas...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 09:12 ]

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb deze gsm nu ook al 2 maanden in gebruik en op zich is het design super imo.. Maar zoals hierboven vermeldt werkt het syncen niet. Kan we muziek via mass storage naar de gsm kopieren..

Maar de software is verre van goed. Ik heb vaker last dat de telefoon vastloopt tijdens sommige acties, of dat hij niet meer ophoudt met trillen tot ik de accu los haal. Ook is soms het touchpad helemaal niet zichtbaar!

Nog iets raars, ga maar eens naar de LG Mobile site, daar is de KF600 niet eens op de vinden!!
Terwijl hij hier al een tijdje uit is. Ik heb toen gemaild met LG en ze zeiden dat het er wel aan stond te komen maar dat het druk was. Breng dan het toestel nog niet uit..

edit: Wat ik ook niet heb kunnen vinden, is hoe ik bestanden die via bluetooth worden verstuurd direct op het extern geheugen kan opslaan. Het geheugen van de gsm zelf is minimaal en nu moet je steeds rekening houden met het leeg houden van het gsm geheugen..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 17:01 ]

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Mijn vriendin heeft deze telefoon en al sinds het begin problemen met het toestel. T-Mobile wil het toestel niet vervangen

- Touchpad functioneerd slecht/blijft hangen
- Telefoonkeuzes niet mogelijkheid in automatishc menu

Meer mensen met deze slechte ervaringen?

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 21:56

mayhem

Ik heb de KF600 gekregen, maar ik kan met Vista de telefoon net syncen. Is er iemand die dit voor elkaar heeft?

UPDATE:
Ik heb het voor elkaar.
Download eerst de software van deze url: http://nl.lgmobile.com/we...anualSoftWarePopup1RF.laf
Start het programma dan op, vul de gegevens in van de gsm (imei en serial) en download dan de pcsync applicatie.

Werkt prima onder vista.

[ Voor 56% gewijzigd door mayhem op 13-11-2008 14:27 . Reden: oplossing gevonden ]

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-11 14:56
/TheDuke\\ schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:35:
Mijn vriendin heeft deze telefoon en al sinds het begin problemen met het toestel. T-Mobile wil het toestel niet vervangen

- Touchpad functioneerd slecht/blijft hangen
- Telefoonkeuzes niet mogelijkheid in automatishc menu

Meer mensen met deze slechte ervaringen?
Jep,

In ieder geval het eerste punt. Van de 2e heb ik eigenlijk geen idee wat je ermee bedoeld.
Ik heb de telefoon al eens teruggebracht ter reparatie, toen viel hij nog in de garantie. Het probleem is een tijdje weggeweest (ruim een jaar). Inmiddels komen de problemen weer terug. Hij valt nu niet meer in de garantie, dus denk niet dat ik hem nog eens ter reparatie stuur.

Maar touchpad reageert regelmatig niet meer, of blijft hangen. Erg vervelend, aangezien je zonder het touchpad niet alles kan doen.

Eerlijk gezegd zou ik anderen deze telefoon niet aanraden.

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Wat wel jammer is, is dat deze telefoon geen flitser heeft bij de camera

Ik heb geen leuke ondertitel.

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Rubert schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:15:
[...]

Jep,

In ieder geval het eerste punt. Van de 2e heb ik eigenlijk geen idee wat je ermee bedoeld.
Ik heb de telefoon al eens teruggebracht ter reparatie, toen viel hij nog in de garantie. Het probleem is een tijdje weggeweest (ruim een jaar). Inmiddels komen de problemen weer terug. Hij valt nu niet meer in de garantie, dus denk niet dat ik hem nog eens ter reparatie stuur.

Maar touchpad reageert regelmatig niet meer, of blijft hangen. Erg vervelend, aangezien je zonder het touchpad niet alles kan doen.

Eerlijk gezegd zou ik anderen deze telefoon niet aanraden.
ze bedoelt de 6 pictogrammen

Ik heb geen leuke ondertitel.

Pagina: 1