Wat een amusant forum is dit. Waarom bestaat dit eigenlijk, als je hier niet eens iets mag vragen. tsss, prutsers, mij zien jullie hier niet meer!
Vragen staat vrij, mits je zelf geen antwoord hebt kunnen vindenVerwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:57:
Wat een amusant forum is dit. Waarom bestaat dit eigenlijk, als je hier niet eens iets mag vragen. tsss, prutsers, mij zien jullie hier niet meer!
overigens moet je natuurlijk ook wel voldoen aan de FAQ's van elk sub forum hier.
Daar staan weer regels in met OA over het openen van een topic en een titel aanmaken!
Daar staan weer regels in met OA over het openen van een topic en een titel aanmaken!
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Ten eerste ben je zelf de prutser, anders hoefde je die vragen niet te stellenVerwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:57:
Ten derde: mooi zo, good riddance. Mensen die de regels niet willen naleven zijn we liever kwijt dan rijk
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Volgens mij voldoet deze openings post niet precies aan de criteria
Wat heb je zelf al geprobeerd? De Faq doorgelezen?
www.maartenlangelo.nl
volgens mij heeft hij dat niet gelezen, anders wist hij wel waarom dit forum bestaatMaarten L schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:04:
Volgens mij voldoet deze openings post niet precies aan de criteria![]()
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Na zo'n topic zorgt dan wel weer voor afleiding
www.maartenlangelo.nl
Good riddance to bad rubbish.Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:57:
mij zien jullie hier niet meer!
Waar halen mensen toch het lef vandaan om zich ergens voor te registreren en akkoord te gaan met de gebruikersvoorwaarden (zodat een forum plezierig blijft voor iedereen) om vervolgens die voorwaarden te overtreden. Vervolgens volgen reeds aangekondigde (ook de voorwaarden) maatregelen en wordt er door die 'lef'-gozer(tje)s nog over geklaagd ook.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Om toch maar ff de vraag te beantwoorden, ook al kom je hier niet meer. Om het niveau een beetje hoog te houden. En niet dat iedereen dingen gaat vragen die al honderd keer voorbij gekomen zijn
Waar maken we ons eigenlijk druk om, hij leest dit toch niet meer aan zijn startpost te zien.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
klagen kan je bij de betreffende moderator die je topic gesloten heeft. Via mail wel te verstaan.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()