Toon posts:

Migreren van Entourage 2004 naar Entourage 2008*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil overstappen van Office '04 naar Office '08

Maar nu is mijn vraag of al mijn opgeslagen e-mails die op dit moment in Entourage staan opgeslagen ook mee overgaan, en niet verloren gaan, of niet meer zijn terug te vinden?

Als iemand weet hoe ik alles overkrijg naar Mail is het ook goed, dat zou nog beter zijn??

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Uiteraard worden alle e-mails en dergelijke uit Entourage 2004 netjes overgenomen door Entourage 2008.

In Apple Mail zit een importfunctie die Entourage e-mails kan importeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Deephouse op 30-03-2008 18:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dankje voor de snelle reactie. Dat van Mail zal het dus worden.

Ik krijg maandag 10.5 binnen, dan kan ik denk ik beter wachten tot 10.5 is geïnstalleerd er dan alles importen in de nieuwe Mail?

Zijn er hier trouwens mensen die problemen hebben met het installeren van 10.5, ik bedoel blijven al je bestanden netjes waar ze zijn??

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel aangepast naar "Migreren van Entourage 2004 naar Entourage 2008", omdat "Microsoft Exchange" een niet echt duidelijke titel is.

Op de support pagina van Microsoft staat precies beschreven hoe je je oude data kunt importeren in Entourag 2008: Import Entourage information from an archive or an earlier version.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Dus al de mapjes die ik heb aangemaakt (op de harde schijf) met daarin honderden mails worden geïmporteerd in Mail??