Groove

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
In de PCM van deze maand las ik een artikeltje over Groove, een P2P proggie van de maker van lotus notes. Ik heb het gedownload en het ziet er cool uit, ik heb het alleen nog niet getest... heeft iemand hier dit proggie wel eens gebruikt? Het lijkt me handig, je kan files sharen, chatten, tekenen, praten... en dat allemaal peer to peer! en veilig... lijkt me wel wat

aAarGhh

Verwijderd

Groove is erug cool. Ik deel nou van alles met vrienden en familie. Dit pakket MOET je gewoon hebben. En het is gratizz

misschien tot groove 8-)

Verwijderd

ik gebruik groove ook al een tijdje, werkt goed alleen is het programma niet uitwisselbaar met de agenda van outlook, en kan het alleen exporteren in een xml variant. Dat je nergens kan importeren.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft er iemand ook een URL?
www.groove.com geeft namelijk 403.

🌞🍃

Verwijderd

En heeft dat ook nog wat usertjes zoals Morpheus????

Dat zou niet gek zijn !!! :)

Verwijderd

www.groove.net

ik gebruik het voor school projecten enzo

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Weet iemand misschien of er bedrijven zijn in Nederland die gebruikmaken van Groove,
ik ben op zoek naar bedrijven die mee willen werken aan mijn scriptie-onderzoek voor de universiteit over kennismanagement door middel van p2p-systemen?

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Net ook gedownload..

Ziet er goed uit!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Groove is erg leuk; dit topic is ook echter erg oud :) Wellicht is een nieuw topic een leuk idee; maar deze koe is iets te dood :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.