[iCal & Adresboek] Backup terugzetten?*

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Sinds twee dagen heb ik een MacBook Air, mijn oude iMac heb ik ongeveer 2 weken geleden verkocht. Ik heb toen alles gebackupt op een externe HDD. Ben nu al mijn spul aan het terugzetten maar ik kan nergens vinden waar nou mijn oude calendar en mijn contacts lijst staan. Dat zijn geen normale bestanden, ik weet niet welke ik moet hebben en waar deze zich dan bevindt.

Voortaan zal ik wel gan kijken of het via iDisk kan ofzo, want ik heb een .Mac account.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderd

Kun je het ook niet met de Migratie-assistent uit je map met hulpprogramma's doen ?

of in de bibliotheek -- Application Support - Addressbook en in de bibliotheek -- Calendars.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 18:03 ]

• FerdiV
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:01:
Kun je het ook niet met de Migratie-assistent uit je map met hulpprogramma's doen ?

of in de bibliotheek -- Application Support - Addressbook en in de bibliotheek -- Calendars.
Thnx ik zal het gaan onderzoeken :)

• FerdiV
Met migration assistant vindt hij de HDD niet :S Heel apart ik kan niets kiezen.

Ook als ik die bestanden heen en weer sleep gebeurt er niets. Maar ik weet niet precies welke library ik moet hebben, want je hebt van de user en een gewone ofzo.

UPDATE: Tis me inmiddels al gelukt via me iPod :) Blijkbaar kan dat ook gewoon :)

[ Voor 64% gewijzigd door FerdiV op 31-03-2008 22:49 ]