Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben sinds een week deze Philips 42pfl7862d/10 TV. Hoe kan ik de ingestelde tijd van mijn TV aanpassen naar zomertijd ? Blijft op wintertijd staan.. had gedacht dat de tijd automatisch zou worden aangepast.

Wie weet raad ?

Mvg Sullio

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lees de handleiding eens ?

Verwijderd

Topicstarter
Hebben we uiteraard gedaan ;) . Staat (zoals duidelijk mag zijn) niets over in.... Wel hoe je de klok in beeld krijgt, maar niet hoe je de tijd aanpast

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:23
Probeer eens een paar pagina's teletext te bekijken van een paar verschillende zenders, misschien gaat de klok automatisch wel de tijd overnemen van teletext (heb ik 1 keer meegemaakt bij een tv).

[ Voor 10% gewijzigd door Jorn1986 op 30-03-2008 18:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jorn1986 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:01:
Probeer eens een paar pagina's teletext te bekijken van een paar verschillende zenders, misschien gaat de klok automatisch wel de tijd overnemen van teletext (heb ik 1 keer meegemaakt bij een tv).
Noppes... geen effect !

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Bij mijn deawoo tv is het gewoon knopje menu -> kenmerken en dan tijdaanpassen. Lijkt me dat dat ook wel in een van die menui's zit.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Hallo Sullio,

Jouw probleem met de over schakeling van de wintertijd naar de zomertijd gaat als volgt. Als je de stekker uit het stopkontakt haalt en die er na vijf minuten weer in doet is volgens mij het probleem opgelost.
Succes ermee :)
Pagina: 1