Toon posts:

Welke DVD / DVD op TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een DVDspeler aanschaffen, maar dan wel de mogelijkheid hebben om dan ook af te spelen op de TV. Is dit aan te raden??
Welke is dan de beste en wat heb ik allemaal nodig?
Ik heb een Intell 800Mhz, 128Mb Ram, Plextor 12/10/32 branden. Asus 7100 videokaart.

Alle tips en hulp is zeer dankbaar !!!!!
En uiteraard, hoe zit het met de kwaliteit op de TV !!!

Verwijderd

DVD maakt nie uit, je moet alleen zorgen dat je videokaart een TV-out heeft. Resolutie op je tv is zowieso 600x800, dus niet zo mooi als een "echte" dvd-speler.

Ik ben dus ook erg tevreden met m'n Sony DVP-S325 :9~ . DVD voor in me pc vind ik (persoonlijk) onzin..leve DivX >:)

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Ik heb een DVD speler in m'n pc. Speelt gedetailleerder af dan op een TV vindt ik persoonlijk( moet je wel bij te weinig werk geheugen wat apps uit zetten ) :7

DUS GA VOOR DVD OP PC :7 ( DivX-jes mag ook )

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Verwijderd

Ligt er ook aan of je een noname aldi 31cm tv hebt of een 103cm sony fd triniton wega.

(Niet dat ik die heb, maar over een paar maandjes...)

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 20:17

Roy

Hobbies?

Als je een creative setje koopt met een dvd-decoder er bij, dan heb je tenminste een goede tv-out voor dvd's, of koop gewoon een los Hollywood+ kaartje erbij. Dan zie je het verschil tussen een 'computer-dvd' en een 'normale-dvd' echt niet.

Inderdaad...

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
en met een DVD in je pc kan je meer dan alleen films en audio luisteren. Een losse DVD speler vind ik maar niks, kan je geen DVD spellen die later komen effe op je pc installeren (heb er wel een in huis, maar heb hem niet zelf gekocht :))

Flickr

Pagina: 1