Acer travelmate 4650 start soms.

Pagina: 1
Acties:

• timleferink
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-12-2025
Hallo medeforummers,

Ik heb hier 2 Acer travelmate's 4650, beide hadden de cpu koeler loshangen (de schroeven zaten niet eens in de laptop zelf, de spacers hingen los aan het moederbord) maar dat heb ik hersteld (met arctic silver pasta en langere schroeven). Alleen 1 laptop wil al een tijd niet meer starten, deze is ookal vaak oververhit geweest ("ja die stomme laptop valt steeds uit" zei m'n nicht). Soms gaat hij nog wel aan (plotseling uren nadat je op de knop drukt) maar dan komt hij vanuit het niets in windows (daarvoor geen backlight, bios scherm oid). BIOS resetten hielp niet, processor/vidoekaart/geheugen is niet kapot. De specificaties:

- Intel celeron M 2.0 ghz 2MB L2 cache
- 512MB pc4200
- geforce 6600
- 15" sxga+ (1400x1050)

Heeft iemand hier nog ideeën wat er kapot zou kunnen zijn? De laptop die kapot is is wel veel vaker (en zwaarder) gebruikt dus deze heeft meer te lijden gehad van oververhitting, en toch is de processorniet heb probleem (deze onderdelen heb ik allemaal al omgewisseld met die uit de werkende laptop).

Als iemand foto's nodig heeft moet je het maar even laten weten.

BVD, Tim Leferink

• timleferink
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-12-2025
Nou ik heb alles nog een keer geprobeerd, maar niks werkt, zal dan toch met moederbord kapot zijn?